خبرگزاری کار ایران

روز پرحاشیه در اردوی سرخ‌ها؛

واکنش‌ها به استعفای درخشان/ از ماجرای سرمربیگری موقت عبدی تا مخالفت نژادفلاح

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۴۰

سرمربی پرسپولیس با کناره‌گیری از سمت خود در آستانه دیدار این تیم برابر النصر دست مسئولان این تیم را برای مذاکره با مربی جدید باز گذاشت اما این موضوع واکنش‌هایی را هم درپی داشت.

حمید درخشان امروز و در پایان تمرینات پرسپولیس از سمتش کناره‌گیری کرد. وی 7 ماه پیش جانشین دایی روی نیمکت سرخ‌پوشان شده بود اما  نتوانست عملکرد مطلوبی داشته باشد.

ماجرا سرمربی موقت و مخالفت نژادفلاح

پس از استفعای ناگهانی درخشان، حسین عبدی دستیار اول وی موقتا هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت تا این تیم را در بازی با النصر عربستان هدایت کند. عبدی پیش از این و در زمان حضور دایی در پرسپولیس هم از اعضا کادر فنی سرخپوشان به شمار می‌آمد. البته قرار است عبدی تنها این بازی سکان هدایت پرسپولیس را در دست بگیرد تا مسئولان این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا، مربی دیگری را جانشین درخشان کنند. گفته می‌شود گزینه اصلی سرمربیگری پرسپولیس برانکو  ایوانکوویچ است.

البته درخشان پس از استعفایش گفته بود: فردا جلسه‌ای با نژادفلاح خواهم داشت و اگر به توافق برسیم در مدت کوتاه در کنار تیم خواهم ماند اما پس از بازی با النصر قطعا از تیم جدا خواهم شد. به هر حال باشگاه در این باره تصمیم خواهد گرفت.

او حتی با خوشبینی از حضورش دربازی برابر النصر اظهار کرده بود:«امیدوارم هواداران در ورزشگاه حاضر شوند و حمایت کامل خود را از تیم انجام دهند همانگونه که هواداران النصر در عربستان حاضر شدند.»

از طرف دیگر نژادفلاح هم پس از استعفای درخشان با بیان این‌که مخالف این کناره‌گیری است گفت: «استعفای درخشان را نپذیرفتم و از او خواهش کردم در این شرایط در کنار تیم بماند و برای بازی با النصر کنار ما باشد. او دلایل خود را مطرح کرد اما باز من استعفایش را نپذیرفتم و تأکید کردم علاقه‌مند به ادامه کار با او برای بازی با النصر هستم.»

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس همچنین درباره حضور عبدی به عنوان سرمربی موقت توضیح داده است: «از حسین عبدی خواهش کردم اگر درخشان تصمیم گرفت که کارش را ادامه ندهد تیم را تمرین دهد. طبیعی است که ما تا بازی با النصر به انتخاب مربی جدیدمان نرسیم و به این ترتیب حسین عبدی که دستیار اول درخشان بود، جانشین او خواهد شد و کار را در دست خواهد گرفت. قطعاً عبدی در بازی با النصر روی نیمکت می‌نشیند البته این موضوع به تصمیم درخشان بستگی دارد.»

عامل بدشانسی

درخشان پس از تمرین عصر امروز پرسپولیس جلسه‌ای با نژادفلاح برگزار کرد و در پایان این جلسه بود که وی اعلام کرد دیگر در جمع سرخ‌ها نمی‌ماند. او پس از این نشست اظهار کرد: من از آقای نژادفلاح خواهش کردم استعفایم را قبول کند و کسی دیگر در تیم حاضر شود تا بتواند کمک کند. احساس کردم بدشانسی پرسپولیس به دلیل حضور من است و شاید با رفتن من اقبال به این تیم روکند.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود برانکو یکی از گزینه‌های پرسپولیس به شمار می‌آید، گفت:«امیدوارم هر موضوعی که به نفع پرسپولیس است رقم بخورد و هر کسی که به تیم می‌آید بتواند به تیم کمک کند. به هر حال همه می‌خواهند به تیم کمک کند. اما یکی می‌تواند و یکی نمی‌تواند. ما هم دوست داشتیم که کمک کنیم که نشد. هر کسی که بیاید قدمش روی چشم.»

مخالفت کاپیتان

محمد نوری، کاپیتان پرسپولیس امروز پیش از انتشار خبر استعفای ناگهانی درخشان  و درباره زمزمه‌هایی که درباره رفتن درخشان و آمدن برانکو شنیده می‌شد، اظهار کرده بود:« من در جریان نیستم اما تغییرات نمی‌تواند به پرسپولیس کمکی کند زیرا نفر جدید هم تا آشنا شدن با بازیکنان به زمان نیاز دارد. به نظر من تغییرات هم باید در آخر فصل صورت گیرد البته شاید نظر من مهم نباشد!

باید منتظر ماند و دید آیا درخشان آخرین حضورش را با پرسپولیس در دیدار برابر النصر تجربه می‌کند یا پیش از این دیدار سرمربی مستعفی پرسپولیس جای خود را موقتاً به حسین عبدی می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز