خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌ها با برد از بین می‌رود؛

باقری: پیروزی بر النصر از نان شب واجب‌تر است/هواداران نتایج ضعیف را ببخشند

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۶۷۰

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: هواداران نتایج پرسپولیس را به بزرگی خودشان ببخشند و برای حمایت از تیم محبوب خود به ورزشگاه بیایند

به گزارش ایلنا، کریم باقری افزود: بازی با النصر اهمیت بسیار زیادی دارد و سرنوشت‌ساز است پیروزی در این بازی مسیر صعود پرسپولیس را هموار می‌کند و ما به این پیروزی نیاز جدی داریم.

وی ادامه داد: می‌دانم هواداران ناراحت‌اند. آنها را درک می‌کنم. نتایج خوب نبوده و اتفاقات زیادی روی داده و همه اینها شرایط را برای هواداران سخت کرده ولی از آنها می‌خواهم به بزرگی خود این مسایل را ببخشند. شرایط خیلی حساس شده و اکنون که با رایزنی نژادفلاح بلیت‌ها رایگان شده فرصت خوبی است با تماشاگران زیاد به تغییر این شرایط کمک شود و از هواداران می‌خواهم تا سوت پایان بازی از تیم حمایت کنند.

باقری خاطرنشان کرد: پیروزی در این بازی از نان شب هم واجب‌تر است بسیاری اتفاقات و حاشیه‌ها را از بین می‌برد و برای ادامه لیگ و آسیا شرایط و روحیه جدیدی ایجاد می‌کند.

وی متذکر شد: من خودم سال‌ها بازیکن پرسپولیس بودم و دیدم در چنین مواقعی وقتی  تماشاگران می‌آیند و حمایت می‌کنند چه حس و حالی در تیم ایجاد می‌شود . روحیه و انگیزه بازیکنان صد چندان می‌شود. من شک ندارم برای این بازی تماشاگران زیادی می‌آیند تا از تیم محبوب خود حمایت کنند .

باقری در پایان تاکید کرد: قصد ندارم درباره حاشیه‌ها صحبت کنم ولی امیدوارم با حضور هواداران در ورزشگاه و موفقیت در این بازی تیم کار را با آرامش دنبال کند. امیدوارم فصل با اتفاقات خوبی همراه شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز