خبرگزاری کار ایران

یک نماینده‌مجلس مطرح کرد؛

سئوال از وزیر ورزش در دستور کار کمیسیون فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۴۱۴

نماینده مردم دهلران، دره‌شهر و آبدانان با اشاره به طرح سئوال از وزیر ورزش گفت: گودرزی قول‌های در زمینه توجه به بخش جوانان و توزیع عادلانه امکانات ورزشی به استان‌های داده بود که هیچ‌کدام محقق نشد.

به گزارش ایلنا، علی محمد احمدی با اشاره به اینکه سئوال او از گودرزی در دستور کار این هفته کمیسیون فرهنگی قرار گرفته است، در این باره گفت: گودرزی قول داده بود که به شکلی متوازن به استعدادهای ورزشی استان‌ها بپردازد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: از سوی دیگر قرار بود وزارت ورزش و جوانان به صورت عادلانه امکانات و منابع ورزشی را با اولویت استان‌های کم برخوردار توزیع کنند که متاسفانه در طول سال گذشته، وزارتخانه مربوطه در این زمینه عملکرد قابل دفاعی نداشت.

وی افزود: گودرزی مسئولیت رسیدگی به مسائل و مشکلات جوانان را بر عهده  داد اما نه تنها توجه و برنامه جدی در این حوزه در وزارتخانه ورزش و جوانان دیده نشد، بلکه مسائل جوانان که بیشترین جمعیت جامعه ایران را به خود اختصاص داده‌اند تحت شعاع مسائل ورزشی و به ویژه مسائل حاشیه‌ای برخی باشگاه‌ها قرار گرفت.

این نماینده در گفتگو با خانه ملت تاکید کرد که روز سه شنبه 18 فروردین سئوال او و عده دیگر از نمایندگان در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: هر نماینده سئوال خود را با وزیر ورزش و جوانان در میان خواهد گذاشت و محور سئوالات یکی نیست. اما سئوال من و احمد شوهانی نماینده دیگر استان لرستان یکی است.

بر اساس دستور کار منتشر شده توسط مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه 18 فروردین محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برای پاسخ به سئوالات زهره طبیب زاده نوری نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، حسین طلا نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، حمید رسایی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، علی محمد احمدی نماینده دهلران، آبدانان و دره شهر، احمد شوهانی نماینده ایلام، سیروان، چرداول، مهران و ملکشاهی، نادر قاضی پور نماینده ارومیه و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به کمیسیون فرهنگی خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز