خبرگزاری کار ایران

تصمیم‌گیری درباره کی‌روش باید بدون حب‌و‌بغض باشد؛

افشارزاده: دیگر در فوتبال نمی‌مانم/قهرمانی‌ ما سخت شد/قلعه‌نویی تحت هر شرایطی می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۲۸۱

مدیرعامل باشگاه‌استقلال با بیان اینکه متاسفانه باشگاه‌های فوتبال ما ساختار مناسبی ندارند و از تشکیلات منسجم و ضابطه‌مندی برخوردار نیستند گفت: دیگر به هیچ عنوان حاضر نیستم در فوتبال مدیریت کنم.

بهرام افشارزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: بنده تجربیات مختلفی در حوزه مدیریت ورزش دارم که نیازی به بیان آنها نیست ولی مدیریت باشگاهی که نه اساسنامه دارد، نه سیستم پاسخگویی مناسبی دارد ، نه از نظر مالی وضعیت درآمدی و هزینه‌ای آن مشخص است؛ آسان نیست و متاسفانه در یک‌سال گذشته با چنین شرایطی در باشگاه استقلال رو به رو بودم.

افشارزاده ادامه داد: در 2 سال گذشته هم بحث خصوصی‌سازی باشگاه مطرح شده که آن هم تا این لحظه به نتیجه نرسیده و چشم‌انداز مدیریت باشگاه هم نامشخص است. این شرایط در کنار انتظاراتی که مردم دارند و تعهداتی که باید به مراجعین باشگاه داریم، کار را سخت می‌کند.

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه در یک‌سال گذشته در استقلال مدیریت بحران داشتیم، گفت: سعی کردم تا آنجا که می‌شود به گونه‌ای عمل کنیم که باشگاه با کمترین نوسان رو به رو شود و تیم‌های تحت پوشش بتوانند با آرامش خاطر به فعالیت‌های ورزشی خود بپردازند که در این راه هیات‌مدیره هم کمک حال من بود اما قبول کنید کار کردن با این شرایط آسان نیست و هر لحظه باید این فشار را تحمل کنیم که بحران تازه‌ای را  حل و فصل نماییم.

افشارزاده با بیان اینکه تا آخرین لحظه و تا روزی که هستم وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام خواهم داد، اظهار داشت: وزیر ورزش این مسئولیت بزرگ را بر عهده من گذاشت و بنده نیز تلاشم را خواهم کرد تا فضای امن و آرامی را برای باشگاه ایجاد کنم، هر چند با شرایط موجود این کار بسیار دشوار است.

وی ابراز امیدواری کرد بحث خصوصی‌سازی باشگاه استقلال تا اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت‌ماه سر و سامان بگیرد و مدیریت جدید باشگاه استقلال امور این باشگاه را در جهت بهبود وضعیت در اختیار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شکست اخیر تیم استقلال مقابل فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: انتظارم این بود که استقلال این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و در کورس قهرمانی باقی بماند. ما در آخرین بازی هم شکست ناباورانه‌ای مقابل‌نفت داشتیم و انتظار این بود در این بازی آن نتیجه را جبران کنیم ولی این اتفاق نیفتاد و از این بابت از بازیکنان گلایه دارم.

وی تصریح کرد: این شکست باعث شد از کورس قهرمانی عقب بیفتیم ولی هنوز ناامید نیستیم و امیدوارم با تدابیر کادر فنی بتوانیم در 6 بازی آینده امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم و قهرمانی را به هواداران هدیه نماییم.

افشارزاده با بیان اینکه برخی اتفاقات حاشیه‌ای هم در نتیجه دیدار با فولاد تاثیرگذار بود، اظهار داشت: فضای خوبی در اهواز برای استقلال فراهم نشد و گویا تماشاگران به قلعه‌نویی اهانت‌هایی هم کرده‌اند که این دور از رسم میهمان‌نوازی است، به هر حال قلعه‌نویی چند سالی آنجا مربیگری کرده و برای استقلال‌اهواز زحمت کشیده و انصاف نیست با او اینگونه رفتار شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه هر چند کار ما برای قهرمانی سخت شد اما ناامید نیستیم، گفت:  این هفته با ذوب‌آهن بازی داریم که این بازی هم برای ما سخت است. به نظرم تمام بازی‌های باقی‌مانده برای ما حکم فینال را دارد که باید برای قهرمانی از آنها پیروز بیرون بیاییم.

وی در مورد اینکه آیا در صورتی که قلعه‌نویی نتواند استقلال را قهرمان لیگ کند همچنان به همکاری با او ادامه خواهید داد یا خیر، گفت: قلعه‌نویی تحت هر شرایطی می‌ماند چراکه به او اعتقاد داریم و او  عملکرد خوبی با استقلال داشته و توانسته قهرمانی‌های زیادی را برای استقلال به ارمغان بیاورد.

مدیرعامل استقلال درباره حواشی به وجود آمده برای تیم ملی و بحث‌‌هایی که درباره ادامه همکاری کارلوس کی‌روش مطرح می‌شود نیز اظهار داشت: به نظرم کفاشیان باید یک گروه کارشناسی را تعیین کند تا عملکرد کی‌روش را مورد نقد و بررسی کارشناسی قرار دهد و عملکرد او را با مربیان گذشته تیم ملی ارزیابی کند و میزان اثرگذاری و قرارداد و پیشرفت تیم ملی را ملاک تصمیم‌گیری خود قرار دهد.

وی ادامه داد: اگر من بودم کار را به کمیته‌فنی می‌سپردم و هر تصمیمی که این کمیته می‌گرفت آن را اجرا می‌کردم. شخصا تصمیمم بر پایه نظرات کمیته‌فنی بود و اعتقاد دارم باید اهل‌فن و کسانی که بدون حب و بغض هستند باید درباره ماندن یا رفتن کی‌روش تصمیم بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز