خبرگزاری کار ایران

تراکتور تیم بود و برد؛

ویسی: یک موقعیت هم نداشتیم/ مطمئن باشید در لیگ می‌مانیم

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۲۱۹

سرمربی استقلال خوزستان معتقد است تیم‌اش برابر تراکتورسازی حرفی برای گفتن نداشت.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی پس از شکست سنگین استقلال خوزستان مقابل تراکتور سازی اظهار کرد: مقابل تراکتورسازی حرفی برای گفتن نداشتیم و حریف نهایت استفاده را از اشتباهات ما برد و مستحق پیروزی بود.

وی افزود: استحقاق باخت را داشتیم و حتی ممکن بود با گل‌های بیشتری شکست بخوریم و روز بدی را پشت سر گذاشتیم که در 24 هفته گذشته نخستین دیداری بود که حتی یک موقعیت گل زنی هم نتوانسیتم روی دروازه حریف مهیا کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره تاثیر تعطیلات روی کیفیت تیم‌اش گفت: تعطیلی برای همه تیم‌هاست و ما تمرینات بسیار خوبی داشته و بسیار سرحال بودیم، ما حتی بازیکن ملی پوش نداشتیم اما تراکتور با وجود بازیکنان ملی‌پوش و نداشتن استراحت آنها تیم بود و برد.

ویسی در پاسخ به پرسشی مبنی بر عمکلرد ضعیف بائو توضیح داد: نکته قوت تیم ما حفظ توپ است که امروز در این زمینه هم خوب کار نکردیم و بازیکنان با تجربه هم خوب نبودند به طوری که مجبور به تعویض بائو شدیم.

وی در مورد ماندن یا سقوط استقلال خوزستان تاکید کرد: مطمئن باشید تیم ما در لیگ برتر می‌ماند، امروز رقبای ما هم نتایج ضعیفی گرفتند و تمام تلاشمان این است در لیگ برتر بمانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز