خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس ۲- راه‌آهن ۲؛

سرخپوشان از پس قعرنشین 10 نفره هم برنیامدند/ پرسپولیس با پنالتی نوری از شکست گریخت

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۲۰۵

تیم پرسپولیس برابر راه‌آهن قعرنشین با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن از هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت 16:45 امروز با قضاوت احمد صالحی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در پایان دوتیم به تساوی 2 بر 2 رسیدند.

ترکیب پرسپولیس: مسعود همامی، بابک حاتمی(محمد عباس‌زاده)، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، حمیدرضا علی‌عسگری، مایکل اومانیا، مهرداد کفشگری، محمد نوری، امید عالیشاه(علی علیپور)، مهدی طارمی و رضا خالقی‌فر

ترکیب راه‌آهن: ایگور ننزیچ، محسن ایران‌نژاد، ابراهیم کریمی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، عادل کلاه‌کج(سیداحمد موسوی)، سیامک کوهنورد، عباس محمد رضایی(مارتین موتومبا)، مهرداد محمدی، بهادر عبدی( مجتبی شیری) و امین منوچهری

راه‌آهن نیمه نخست را با گل رامین رضائیان که از روی یک ضربه ایستگاهی به دست آمد، برنده به رختکن رفت اما شاگردان کاظمی ابراهیم کریمی را با خطایی که روی طارمی انجام داد و کارت زرد دوم را از صالحی گرفت، از دست دادند.

نیمه دوم پرسپولیس برای رسیدن به گل سراسر حمله شد تا بالاخره دقیقه 76 مهدی طارمی قف دروازه لوکوموتیورانان را باز کرد اما این گل تنها یک دقیقه برای سرخپوشان شادی به ارمغان آورد.

امین منوچهری دقیقه 77 روی پاس موتومبا با یک حرکت بدن علی‌عسگری را فریب داد و با شوتی زمینی از پشت محوطه جریمه توپ را به کنج دروازه همامی فرستاد تا راه‌آهن مجددا به برتری برسد.

پرسپولیس برای رسیدن به گل تساوی فشار زیادی روی دروازه حریف آورد تا در وقت‌های تلف شده با خطایی که رضائیان روی نوری انجام داد به یک ضربه پنالتی برسد. خود نوری این توپ را به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد تا این دیدار پرافت و خیز با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

پرسپولیس با این تساوی 28 امتیازی شد تا در رتبه نهم جدول باقی بماند. راه‌آهن هم با تک امتیازی که از این دیدار کسب کرد از قعر جدول تکان نخورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز