خبرگزاری کار ایران

خوشحالی چشم‌بادامی از جدایی مربی پرتغالی!

حمله یک سایت کره‌‌ای به کارلوس/ کی‌روش فوتبال را خفه می‌کند!

یک سایت‌‌ کره‌ای مدعی شد کارلوس کی‌روش در دوران حضورش بر روی نیمکت ایران، حریفان را در درون زمین خفه می‌کرد و بازی را از زیبایی محروم می‌کرد.

به گزارش ایلنا، سایت خبری دیلی‌هنکوکی که به نظر می‌رسد از وداع کارلوس کی‌روش با تیم ملی ایران به شدت خوشحال است با اشاره به تصمیم کی‌روش برای خداحافظی با نیمکت ایران نوشت: کی‌روش پس از جلسه با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران به ماه‌ها فراز و نشیب برای رفتن یا ماندن بر روی نیمکت ایران پایان داد تا بازی با سوئد آخرین حضور وی در قامت سرمربی ایران باشد.

این پایگاه اینترنتی در ادامه آورده است: این مربی پرتغالی در چند سال اخیر سیستم‌های بدی را برای تیم ملی فوتبال ایران در نظر می‌گرفت که در جام جهانی 2014 شاهد اوج این تاکتیک‌های نامناسب و تمام دفاعی کی‌روش بودیم.

در ادامه مطلب این سایت کره‌ای خطاب به سرمربی پرتغالی ایران آمده است: کی روش علاقه دارد حریفان را در زمین مسابقه خفه کند و اجازه بازی زیبا را از دو تیم می‌گیرد.

گفتنی است، کارلوس کی‌روش در دیدار با سوئد که با برتری 3 بر یک وایکینگ‌ها همراه بود آخرین حضور خود را بر روی نیمکت ایران تجربه کرد و به نظر می‌رسد دیگر کارش با فوتبال ایران به پایان رسیده است.

کد خبر : ۲۶۲۹۴۸