خبرگزاری کار ایران

به دلیل سوت‌های ممتد علیه اینیستا؛

خشم هیدینک از هواداران تیم ملی هلند/اعتراف گاس‌کبیر به خوش‌اقبالی لاله‌ها

سرمربی تیم ملی هلند به شدت از رفتار هواداران تیمش علیه ستاره اسپانیا خشمگین است.

به گزارش ایلنا، در جریان دیدار دوستانه تیم‌های هلند و اسپانیا برخی هواداران هلندی در نیمه دوم هز زمانی که توپ به آندرس اینیستا می‌رسید سوت‌های ممتد می‌زدند تا به نوعی اعتراض خود را به دلیل گلی که در فینال جام جهانی‌ 2010 به هلند به ثمر رسانده اعلام کنند که این رفتار هلندی‌ها به شدت با واکنش سرمربی لاله‌های نارنجی مواجه شد.

گاس هیدینک که شاگردانش در این دیدار موفق شدند 2 بر صفر شاگردان دلبوسکه را شکست دهند در جمع خبرنگاران با اشاره به این رفتار هواداران هلندی گفت: رفتار هواداران هلندی با اینیستا منصفانه نبود. اینیستا ورزشکار و انسان خوبی است و نباید اینگونه توسط تماشاگران هو شود چراکه این رفتار منصفانه نیست.

سرمربی لاله‌های نارنجی متذکر شد: ابتدا خیلی سوت ها را جدی نگرفتم اما وقتی تا انتهای بازی ادامه پیدا کرد، خیلی ناراحت و از این رفتارها شگفت‌زده شدم. کسانی که علیه اینیستا سوت زدند، آدم‌هایی بی شرمی هستند.

وی  همچنین با اشاره به این بازی خاطرنشان کرد: مدت‌هاست بین هلند و اسپانیا رقابت جالبی شکل گرفته که امیدوارم این مساله به پیشرفت دو تیم کمک کند.

هیدینک در پایان درباره پیروزی تیمش در این دیدار نیز تاکید کرد: پیروزی ما حاصل 2 گل غافلگیرکننده بود. ما گل‌های خود را در همان ابتدای بازی زدیم ولی در نیمه دوم اسپانیا حاکم بازی بود و شانس آوردیم گل نخوردیم.

کد خبر : ۲۶۲۹۲۷