خبرگزاری کار ایران

صعود به المپیک پروژه‌ای ۴ساله است؛

صالح: می‌دانستیم روز سختی درپیش داریم/ توان فوتبال افغانستان همین است

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۶۰۲

سرمربی تیم فوتبال امید افغانستان معتقد است یک تیم با برنامه ریزی 4 ساله می‌تواند به المپیک صعود کند.

به گزارش ایلنا، حسین صالح پس از شکست 6 بر صفر امید افغانستان مقابل ایران اظهار کرد: بازی سنگینی بود. ما هیچ وقت نخواسته‌ایم که شکست را توجیه کنیم اما تنها تیمی بودیم که بدون استراحت در 8 روز 4 بازی سنگین انجام دادیم. از کارشناسان AFC انتقاد دارم. آنها زمانی که برای این بازی‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند باید بدانند تیمی مثل ما 48 ساعت بعد و پس از 3 بازی سنگین باید به مصاف تیمی مثل ایران برود که با انگیزه است و بازی مقابل ما سنگین خواهد بود.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را انجام دادیم که بازی قابل قبولی ارائه دهیم. توان فوتبال افغانستان همین است. این تیم 3 ماه است که کارش را آغاز کرده اما با این وجود انتظارات برآورده شده و امیدوارم فوتبال افغانستان به چیزی که می‌خواهد برسد.

سرمربی  تیم امید افغانستان در مورد حضور تماشاگران افغانستانی در این دیدار عنوان کرد: برگ برنده ما در 4 بازی اخیر تماشاگرانمان بوده است. بازی امروز آنقدر سنگین بود که فراموش کردم درباره آنها صحبت کنم و از آنها به خاطر حمایت‌شان تشکر می‌کنم.

صالح در باره فوتبال ایران عنوان کرد: اگر رنکینگ آسیا را در نظر بگیریم، ایران قهرمان آسیا است. تیمی که چند بار در جام جهانی حضور پیدا کرده و خواه یا ناخواه انتظار از تیم ایران باید بالا باشد. زمانی که در گروه ایران قرار گرفتیم روزهای سخت را پیش‌بینی می‌کردم. امیدوارم ایران بتواند به دور بعدی صعود کند.

وی در خصوص آینده فوتبال افغانستان گفت: 6 ماه است که قراردادم را با فدراسیون فوتبال افغانستان امضا کردم. ما کار آموزش را شروع کرده‌ایم و نیاز به زمان داریم چرا که هر تیمی برای صعود به المپیک نیاز به پروژه 4 ساله دارد نه کار 6 ماهه، انتظار ما این است که آموزش رده‌های مختلف را آغاز کنیم و امیدوارم طبق برنامه 4 ساله تا 2018 زحمات ما به نتیجه برسد و فایده‌اش را فوتبال افغانستان ببرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز