خبرگزاری کار ایران

امید ایران ۶ – افغانستان صفر؛

افغان‌ها درحضور 80‌هزار تماشاگر خودی 6‌تایی شدند/ شاگردان خاکپور در آستانه صعود

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۹۲

تیم ملی امید فوتبال ایران با برتری مقابل افغانستان به صدر گروه سوم رقابت‌های انتخابی المپیک در آسیا بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های امید فوتبال ایران و افغانستان ساعت 17 امروز با قضاوت تناشف ایلیزاز ازبکستان در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و تیم ایران در پایان این دیدار به برتری 6 بر صفر رسید.

تیم امید ایران:محمدرضا اخباری، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، علیرضا جهانبخش(62 بهنام برزای)، سردار آزمون، شاهین ثاقبی، احمد نورالهی(46 علیرضا نقی زاده)، میلاد کمندانی، حسین فاضلی، میلاد محمدی، علی عبدالله‌زاده(59 احسان پهلوان)

تیم امید افغانستان: نوید نادم، سید محمد،صمیم کوهستانی، محمد انور، پرویز کاظمی، معروف، فرید حکیمی، حمیدالله حاجی عبدالله، روح الله اقبال زاده، صفی الله عزیزی(55 عبدالرئوف)، مسعود عبدالسعید( 43 عبدالمنان)

تیم ایران از ابتدا بازی را در دست گرفت و در نیمه نخست با گل‌های آزمون، مرادمند، میلاد کمندانی و علیرضا جهانبخش، با برتری 4 بر صفر به رختکن رفت.

تیم افغانستان که مقابل چشم 80 هزار تماشاگر خودی بازی می‌کرد در نیمه دوم دفاع بهتری را به نمایش گذاشت. دقیقه 60 روی یک ضربه کرنر تیم ایران با ضربه سر روزبه چشمی به گل پنجم رسید.

سردار آزمون هم دقیقه 74 ششمین گل ایران را با بغل‌پایی آرام به ثمر رساند تا افغانستان در چهارمین بازی خود، متحمل شکست 6 بر صفر از کشورمان شود.

تیم ایران با این پیروزی با 9 امتیاز از 3 بازی در صدر جدول گروه سوم انتخابی فوتبال المپیک در آسیا قرار گرفت. عربستان هم که پیش از این دیدار با نتیجه مشابه 6 بر صفر نپال را شکست داده بود، با 7 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

تیم ایران در آخرین بازی مرحله نخست انتخابی المپیک، پس‌فردا به مصاف عربستان می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز