خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در یونیورسیاد کره؛

8 پاروزن به اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ دانشجویان دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۶۴

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ دانشجویان با حضور 8 پاروزن از امروز 9 فروردین ماه در بخش مردان و از 16 فروردین ماه در بخش بانوان آغاز می شود.

به گزارش ایلنا،تیم ملی روئینگ دانشجویان کشورمان که چهار قایقران شایسته استان آذربایجان غربی را به همراه دارد در 2 بخش مردان و بانوان، خود را برای حضور موفق در مسابقات یونیورسیاد (دانشجویان) 2015 که تیرماه سال جاری در کره جنوبی برگزار می شود، آماده می کند.

در آغاز دومین مرحله اردوی آمادگی این تیم 8 پاروزن تمرینات خود را در دریاچه آزادی انجام خواهند داد.

این مرحله از اردو از 9 امروز فرودین ماه در بخش مردان و از 16 فروردین ماه در بخش بانوان برگزار خواهد شد. اردوی تیم ملی مردان تا 28 فروردین ماه ادامه پیدا خواهد کرد و تیم ملی روئینگ دانشجویان بانوان تا 5 اردیبهشت ماه به تمرینات خود در دریاچه آزادی ادامه می دهند.

محسن شادی نقده، فرزاد کربلائی قلی زاده، فرهاد کربلائی قلی زاده و وحید جوهری از آذربایجان غربی و امیر آقازاده از تهران در بخش مردان و مهسا جاور از زنجان، نازنین رحمانی از کرمانشاه و نازنین ملائی از گیلان در بخش بانوان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که تحت نظر محمدعلی قرائت، افشین فرزام و سولماز عباسی آزاد تمرینات خود را انجام خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز