خبرگزاری کار ایران

زیر نظر حمید شب انگیز؛

تیم واترپلوی جوانان برای جهانی قزاقستان تمرین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۳۹۴

تمرینات آماده سازی تیم واترپلوی جوانان ایران برای حضور در رقابت های جهانی قزاقستان روزانه در دو نوبت صبح و عصر در استخر 9 دی پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا، جوانان واترپلوئیست ایران برای کسب آمادگی هرچه بیشتر جهت مسابقات قهرمانی جوانان جهان قزاقستان، صبح و عصر در استخر ۹دی شیرودی مشغول آماده سازی خود هستند.

تیم واترپلوی جوانان ایران از ۱۳ تا ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ به قزاقستان می‌رود تا در مسابقات قهرمانی جوانان جهان آلماتی حضور یابد. ملی‌پوشان ایران برای حضور پرقدرت در این مسابقات در طول تعطیلات نوروز هم تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

واترپلوئیست های جوان ایران زیر نظر حمید شب انگیز از روز چهارشنبه (پنجم فروردین ۱۳۹۴) در استخر ۹دی شیرودی مشغول آماده سازی هستند. این اردو تا روز سه‌شنبه (۱۱ فروردین ۱۳۹۴) ادامه دارد. به گفته سرمربی تیم ملی بیشتر تمرکز این اردو بر روی مسائل تاکتیکی است. با توجه به تغییرات عمده واترپلو برای این مسابقات و برگزاری رقابت ها با پنج بازیکن (به جای شش بازیکن) مرور تاکتیک های مربوط به این سبک جدید در اولویت این اردو قرار دارد.

برنامه زمانبندی اردوی تیم واترپلو جوانان ایران به شرح زیر است:

هر روز هفته (۱۱-۵ فروردین ۱۳۹۴)

صبح: ۹:۳۰ تا ۱۲:۰۰ / عصر: ۱۷:۰۰ تا ۱۹:۰۰

کادر فنی: حمید شب‌انگیز (سرمربی) – دانیال خاکبان (مربی)

مکان: تهران – خیابان مفتح جنوبی – ورزشگاه شهید شیرودی – استخر بین المللی ۹دی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز