خبرگزاری کار ایران

افغانستان تورنمنت را سورپرایز کرد؛

خاکپور: مشکل تیم امید جوانی بازیکنان است/ فوتبالیستی باشخصیت‌تر از جهانبخش ندیدم

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۳۰۷

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران مشکل تیم‌اش را جوانی بازیکنان می‌داند. او معتقد است علیرضا جهانبخش بازیکن باشخصیتی است و تا کنون فوتبالیستی باشخصیت‌تر جهانبخش ندیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ محمد خاکپور در کنفرانس خبری پس از دیدار تیم‌های امید ایران و افغانستان که با برتری 3 بر صفر شاگردانش به پایان رسید، پس از تسلیت به مناسبت درگذشت حسین جوادی و میلاد اسلامی، دو خبرنگار ورزشی فقید کشورمان اظهار کرد: حسین جوادی را کمتر دیده بودم اما میلاد اسلامی در تمرینات تیم ملی امید با اشتیاق فراوان برای تهیه گزارش حضور داشت و او را می‌دیدم و واقعا از شنیدن خبر درگذشت‌اش متاثر شدم.

وی درباره شرایط دیدار امروز تیم امید توضیح داد: فلسطین یکی از تیم‌های شایسته این تورنمنت بود که با انگیزه فراوان بازی می‌کنند. آنها پرتلاش بودند و فوتبال قابل قبولی انجام دادند. جا دارد به مربی فلسطین و کادر فنی حریف برای تلاشی که انجام دادند تبریک بگویم.

سرمربی تیم امید، درباره نمایش ضعیف شاگردانش درنیمه نخست، گفت: در وقت نخست، بازیکنان خواسته‌های ما را در زمین اجرا نکردند. در نیمه دوم چهره متفاوتی از تیم‌مان دیدیم و تمرکز بازیکنان بیشتر شد و به وظایف‌شان بهتر عمل کردند.

خاکپور در پاسخ به پرسشی مبنی بر کیفیت حریفان ایران در صورت صعود به دور دوم رقابت‌های انتخابی المپیک، اظهار کرد: ‌ابتدا باید تلاش کنیم تا از این گروه صعود کنیم و سپس به فکر مرحله بعد باشیم. به هر حال مشکلی که ما در نیمه نخست داشتیم به دلیل جوانی بازیکنان بود اما من به تک تک این نفرات افتخار می‌کنم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که علیرضا جهانبخش و سردار آزمون دو بازیکن تیم ملی امید با کیفیت بین‌المللی‌اند، چرا از آنها به صورت همزمان استفاده نمی‌کنید؟ توضیح داد: بحث بین‌المللی را مطرح کردید و اجازه بدهید ابتدا پیروزی ارزشمند تیم فوتبال بزرگسالان را تبریک بگویم. در مسابقه امروز سردار آزمون از ابتدا به میدان رفت و توانست بازی قابل قبولی به نمایش بگذارد. درباره جهانبخبش باید بگویم او با توجه به پتانسیلی که دارد می‌تواند به یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران تبدیل شود.

وی ادامه داد: دلیل این حرفم ابتدا هوش و کیفیت فنی این بازیکن و سپس شخصیت بالای جهانبخش است. واقعا این بازیکن فردی با شخصیت است که بازیکنی با شخصیت‌تر از او را ندیدم. علیرضا در بازی آخری که در لیگ هلند انجام داد از ناحیه زانو مصدوم شد و ما ترجیح دادیم ریسک نکنیم و در این دیدار به او استراحت بدهیم تا برای بازی مقابل عربستان بیشتر آماده شود.

وی در پایان در باره دیدار بعدی تیمش مقابل افغانستان تصریح کرد: افغانستان تیمی است که تورنمنت را سوپرایز کرده است. آنها امروز بازی قابل قبولی مقابل عربستان انجام دادند و این تیم را متوقف کردند. همچنین هواداران بسیار پرشوری دارد که حتی امروز عده‌ای از آنها پشت در ماندند. قطعا هواداران این تیم مقابل ما با جمعیت بیشتری به ورزشگاه می‌آیند و امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز