خبرگزاری کار ایران

امیدوارم بدشانسی ها در سال جدید تمام شود؛

درخشان: پرسپولیس به حقش نرسید/ هیچوقت تیم کاملی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۱۸

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر محرومیت‌ها، مصدومیت‌ها و مشکلاتی که در پرسپولیس وجود داشت نتوانستیم تیم کاملی داشته باشیم و در بسیاری از بازی‌ها نیز با بدشانسی و بدبیاری به حق مان نرسیدیم.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: سال گذشته با همه خاطرات تلخ و شیرینش گذشت و در سال جدید بهترین‌ها را برای پرسپولیس و هواداران میلیونی‌اش از خداوند آرزو می‌کنم. امیدوارم در سال جدید بدبیاری‌ها و بدشانسی‌های گذشته را نداشته باشیم و بتوانیم با کسب بهترین نتایج، نزد هواداران سربلند بوده و آنها را همواره خوشحال و سرحال ببینیم.

وی درباره برنامه‌های پرسپولیس برای سال جدید، تاکید کرد: تمرینات را طبق برنامه اعلام شده از 5 فروردین آغاز می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد با شروع سال نو در رقابت‌های لیگ و باشگاه‌های آسیا نتایج مطلوبی کسب کرده و انشا‌ءالله روند خوبی را در پیش بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: ما واقعا بواسطه محرومیت‌ها، مصدومیت‌ها و مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم تیم کاملی داشته باشیم و در بسیاری از بازی‌ها نیز با بدشانسی و بدبیاری به حق مان نرسیدیم. این یک واقعیت است و امیدوارم در سال جدید فارغ از چنین مشکلاتی بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز