خبرگزاری کار ایران

دورتموند صفر - یووه ۳؛

بانوی پیر, خانه زنبورها را ویران کرد/ دورتموند حریف ته‌وز نشد

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۶۷

تیم فوتبال یووه با پیروزی در 2 دیدار رفت و برگشت برابر دورتموند به مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

~به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار برگشت تیم‌های بروسیا دورتموند و یووه از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ساعت 23:15 دیشب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند آغاز شد و تیم میزبان در پایان متحمل شکست 3 بر صفر برابر بیانکونری‌ها شد.

ترکیب دورتموند: وایدنفلر، سوکراتیس، هوملس، سوبوتیچ ،اشملتزر، گوندوغان، بندر، کمپل، میخیتاریان، رویس و آئوبامیانگ

ترکیب یووه: بوفون، لیشتاینر، بونوچی، کیلینی، اورا، مارکیزیو، ویدال، پوگبا، پریرا، ته‌وز و موراتا

دورتموند که در دیدار رفت 2 بر یک بازی را به یووه واگذار کرده بود، امیدهای زیادی برای صعود به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت اما کارلوس ته‌وز دقیقه 3 با شوتی ناگهانی از پشت محوطه جریمه میزبان وایدنفلر را غافلگیر کرد و توپ را دور از دستان او به تور دروازه آلمانی‌ها دوخت.

این گل آب سردی روی یورگن کلوپ و شاگردانش بود. دقیقه 15 لیشتاینر هم شانس خود را با شوتی محکم از بیرون 18 قدم آزمایش کرد اما این بار سنگربان دورتموند با واکنشی سریع توپ را به کرنر فرستاد.

دورتموندی‌ها نتوانستند در نیمه نخست موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند و بازنده به رختکن رفتند. با شروع نیمه دوم این یووه بود که بازهم به سنگر میزبان حمله‌ور شد. دقیقه 50 ته‌وز پاسی دیدنی برای موراتا در قلب دفاع دروتموند فرستاد اما مهاجم اسپانیایی یووه توپ را در حالت تک به تک به دستان وایدنفلر کوبید.

میزبان ناتوان از خلق موقعیت بود و بازهم موراتا دقیقه 56 تک به تکی دیگر را از دست داد تا نشان دهد، آلگری روی ضدحملات نیمه دوم حساب ویژه‌ای باز کرده است. این تاکتیک بالاخره دقیقه 70 جواب داد و ته‌وز این‌بار در نقش گل‌ساز، پس از تک به تک شدن با دروازه‌بان حریف توپ را مقابل دروازه خالی به موراتا سپرد تا او از این لقمه آماده، نهایت استفاده را ببرد.

کار دورتموند پس از دریافت این گل تمام شده به نظر می‌رسید اما این پایان داستان دراماتیک لیگ قهرمانان برای سیاه-زردهای آلمان نبود. ستاره آرژانتینی یووه دقیقه 80 روی پاس ویدال در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی سرضرب تیرخلاص را بر شقیقه دورتموند شلیک کرد.

این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود صدرنشین سری آ ایتالیا به پایان رسید تا شاگردان آلگری در مجموع 2 بازی رفت و برگشت 5 بر یک برابر حریف آلمانی خود به برتری برسند و خود را در جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا ببینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز