خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

صعود بارسا در شب درخشش دروازه‌بان‌ها/ هارت آبروی همشهری‌ها را خرید/شب سیاه زردها مقابل یووه

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۶۶

تیم فوتبال بارسا با برتری در دو دیدار رفت و برگشت برابر من‌سیتی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های بارسا و سیتی از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 23:15 دیشب در ورزشگاه نیوکمپ آغاز شد و در پایان، شاگردان انریکه با برتری یک بر صفر و پیروزی بر یک در مجموع برابر سیتی به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

ترکیب بارسا: تراشتگن، پیکه، آلبا، آلوس، متئو، ماسکرانو، اینیستا، راکیتیچ، نیمار، سوارز و مسی

ترکیب من‌سیتی: هارت، کمپانی، سانیا، دمیکلیس، کولاروف، توره، فرناندینیو، سیلوا، نصری، میلنر و آگوئرو

بارسا که با توجه به برتری 2 بر یک در دیدار رفت با یک تساوی و حتی شکست خانگی یک بر صفر هم به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان می‌پیوست، با خیالی آسوده دیدار را آغاز کرد. ایوان راکتیچ دقیقه 31 قفل دروازه جو هارت را باز کرد تا میزبان را در نیمه نخست برنده به رختکن بفرستد.

سیتی در نیمه دوم سعی کرد با استفاده از مثلث سیلوا، نصری و آگوئرو به دروازه حریف نزدیک شود اما این کار را با احتیاط انجام می‌داد و بی‌گدار به آب نمی‌زد. در مقابل میزبان در نیمه دوم هم فرصت‌های زیادی برای رسیدن به گل دوم داشت اما هارت در شبی فراموش نشدنی، یک تنه مقابل حملات سوارز، مسی و نیمار ایستادگی کرد. او بارها با ستاره‌های بارسا تک به تک شد و آن‌ها را ناکام گذاشت.

دقیقه 78 امید به اردوگاه همشهری‌ها بازگشت. نفوذ آگوئرو به محوطه جریمه بارسا و خطای پیکه روی وی باعث شد داور بلافاصله در سوت خود بدمد و نقطه پنالتی را نشان دهد. درحالی که سیتی می‌توانست با این ضربه بازگشتی رویایی داشته باشد، تراشتگن سنگربان آلمانی بارسا ضربه آگوئرو را دفع کرد تا امیدها پیگیرینی را برباد دهد.

در دیگر دیدار همزمان امشب تیم یووه موفق شد 3 بر صفر دورتموند را در سیگنال ایدونا پارک شکست دهد و با برتری مجموع 5 بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. کارلوس ته وز در دقایق 3 و 79 و موراتا در دقیقه 70 موفق شدند دروازه زردهای آلمانی را باز کنند تا شب تلخی را برای کلوپ و شاگردانش در ورزشگاه خانگی این تیم رقم بزنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز