خبرگزاری کار ایران

آزمون و جهانبخش به تیم امید می‌روند

کفاشیان: کی‌روش حرفه‌ای است و استعفا نمی‌دهد/کارلوس باید طاقت شنیدن انتقاد را داشته باشد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به کی‌روش گفتم که اولویت ما حضور آزمون و جهانبخش در تیم ملی امید است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شرایطی که قضیه حضور آزمون و جهانبخش در تیم ملی امید هر روز وارد فاز تازه‌ای می‌شود و حتی کار را به جایی رساند که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در صورت دعوت از این دو بازیکن به اردوی تیم امید تهدید به استعفا نیز کرده، علی کفاشیان مثل همیشه و با خوش‌بینی خاصی این مساله را قابل حل می‌داند. هر چند از کلام او چنین برمی‌آید که چندان هم با نظر کی‌روش موافق نیست.

کفاشیان پس از جلسه امروز با کی‌روش و هیات رئیسه فدراسیون، درباره حضور جهانبخش و آزمون در ترکیب تیم امید و مخالفت کی‌روش با این مساله اظهار داشت: به کی‌روش گفته‌ام اولویت ما حضور این 2 بازیکن در تیم ملی امید است. ما از حریفان‌ در این رده شناختی نداریم و سرمربی امید به شدت به این 2بازیکن نیاز دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش در صورت نداشتن جهانبخش و آزمون از تیم ملی کنار می‌رود، یادآور شد: کی‌روش گفت این 2 بازیکن را می‌خواهد، اما ما هم گفتیم تیم امید به آنها نیاز دارد. بعید می‌دانم بحث استعفای کی‌روش مطرح باشد. او یک مربی حرفه‌ای است و چنین کاری را نمی‌کند. ضمن اینکه او باید به اردوی اتریش و سوئد برود.

رئیس‌فدراسیون درباره اختلافات کی‌روش و دبیرکل فدراسیون که این روزها علنی شده نیز تصریح کرد: کی‌روش باید طاقت شنیدن انتقاد را داشته باشد. به او گفته‌ام که گاهی هیات رئیسه فدراسیون از من انتقاد می‌کنند. طبیعی است که همه نظرها یکی نباشد. شاید چون کی‌روش همیشه من را خوش‌اخلاق دیده، حالا طاقت نمی‌آورد که کسی از او انتقاد کند!

وی افزود: به کی‌روش گفته‌ام هیات‌رئیسه فدراسیون و کمیته فنی و توسعه، او را به عنوان سرمربی تیم ملی پذیرفته و اعلام کرده‌اند او باید 4 سال دیگر تیم ملی را هدایت کند. در رسانه‌ها هم اگر ببینید خیلی‌ها از او انتقاد می‌کنند و در مقابل خیلی‌ها هم از او تعریف و تمجید می‌کنند.

حبیب کاشانی مدیر تیم امید از کی‌روش انتقاد کرده و گفته او هر بار یک دشمن فرضی جدید درست می‌کند. کفاشیان در این باره گفت: نمی‌پسندم کسی علیه سرمربی تیم ملی صحبت کند. ما باید از او حمایت کنیم. همان طور که باید از سرمربی تیم امید حمایت کنیم.

کفاشیان همچنین درباره لغو نشست خبری اسدی دبیرکل فدراسیون و کی‌روش و بازی رسانه‌ای این دو با همان خنده همیشگی اش اظهار داشت: برای رسانه‌ها که این طور مسائل خوب است و بازارشان را داغ می‌کند!

 

کد خبر : ۲۶۱۴۵۰