خبرگزاری کار ایران

مهمان بودیم، نه میزبان؛

اکبری: تجربه بازیکنان پیکان، ما را نجات داد/عده‌ای سعی می‌کنند فضا را به هم بزنند

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۴۶

سرمربی تیم والیبال پیکان پس از قهرمانی در لیگ‌برتر گفت: سعی کردیم سرعت تیم شهرداری را از کار بیندازیم تا در مسابقه‌نهایی به پیروزی برسیم.

به گزارش ایلنا، پیمان اکبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به خاطر نمایش زیبای 2 تیم در این مسابقه به کادر فنی و بازیکنان دو تیم تبریک می‌گویم. از این دو تیم انتظار چنین بازی زیبایی هم می‌رفت.
 
وی ادامه داد: در روزهای اخیر سعی کردیم بازیکنان خود را از نظر روانی شارژ کنیم. می‌دانستیم ارومیه زیبا بازی می‌کند و سریع‌تر از دیگر تیم‌های لیگ‌ است و به این دلیل تلاش کردیم سرعت این تیم را خنثی کنیم.
 
اکبری گفت: درباره اظهارات سرمربی شهرداری‌ارومیه مبنی بر اینکه برگزاری فینال در تهران به سود پیکان است، از نظر شرایط آب و هوایی به وی حق می‌دهم اما از نظر بازی در سالن شرایط دو تیم برابر بود.
 
وی افزود: ما حتی یک جلسه هم در این سالن تمرین نکرده بودیم. ما در این مسابقه میهمان بودیم چون تماشاگران خوب ارومیه دو سوم سالن را گرفته بودند و حق تماشاچیان ما ضایع شده بود. این نکته را پیش از آغاز مسابقه به مسئولین فدراسیون هم گفتم.
 
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: امیدوارم مسابقات لیگ‌برتر با کمترین حاشیه برگزار شود تا همه از والیبال لذت ببرند. عده‌ای تماشاگرنما سعی می‌کنند فضای سالن را به هم بزنند اما هواداران تیم های پیکان و شهرداری ارومیه رفتار بدی ندارند و حاشیه‌سازی نمی‌کنند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز