خبرگزاری کار ایران

زمانی۱۷ مربی خارجی در ایران کار می‌کردند؛

کریمی: اگر شرایط فراهم باشد برمی‌گردم/ داوری در انتخاب نیروهایش اشتباه کرد

رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی گفت: اگر شرایط فراهم باشد، دوست دارم باز هم در خدمت دو و میدانی کشورم باشم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته گذشته افشین داوری از سمت ریاست فدراسیون دو و میدانی استعفا داد که علت این تصمیم خود را کاندیداتوری برای انتخابات دوره آینده مجلس اعلام کرد. یکی از گزینه‌ها برای سپردن سکان مدیریت فدراسیون دو و میدانی، مصطفی کریمی است که پیش از داوری، ریاست این فدراسیون را در کارنامه دارد.

کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اخبار اخیر مبنی بر بازگشت به فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: پیشنهاد رسمی و جدی در این‌باره دریافت نکرده‌ام. البته روسای هیات‌ها و بسیاری از اهالی دوومیدانی به من لطف دارند.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود که دو و میدانی کشور، رشد کند و به دوران باشکوه گذشته بازگردد. اگر این شرایط ایجاد شود، با کمال میل در خدمت دو و میدانی کشورم هستم. در غیر این صورت، ترجیح می‌دهم پیشنهاد ریاست فدراسیون را قبول نکنم.

رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی با اشاره به وضعیت مطلوب این رشته مادر در دوره مدیریتش یادآور شد: زمانی 17 مربی خارجی در ایران کار می‌کردند، اما الان یک مربی خارجی هم نداریم. همچنین برای هیات‌ها، یک میلیون دلار وسایل خریداری کردیم و به صورت رایگان در اختیار آنها قرار دادیم.

کریمی ادامه داد: در سال 89 – 90 که سال آخر حضورم در فدراسیون بود، 700 – 800 میلیون تومان به هیات‌ها کمک کردیم، اما در سال‌جاری هیچ یک از هیات‌ها حتی یک ریال هم دریافت نکرده‌اند.

رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی در پایان در مورد عملکرد افشین داوری رئیس سابق این فدراسیون گفت: بنده کارنامه وی را متوسط ارزیابی می‌کنم. او زحمتش را کشید، اما در انتخاب و چیدمان نیروهایش اشتباه کرد که نتیجه این کار، کسب بدترین نتایج در بازی‌های آسیایی اینچئون بود.  

کد خبر : ۲۶۱۴۰۹