خبرگزاری کار ایران

النصر عربستان ۳ – پرسپولیس ایران صفر؛

آتش سرخ‌ها در چهارشنبه‌سوری خاموش شد/ پرسپولیس باخت و صدرنشین ماند

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۷۷

دیدار تیم‌های النصر عربستان و پرسپولیس ایران با برتری نماینده عربستان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های النصر عربستان و پرسپولیس ایران از گروه A لیگ قهرمانان آ‌سیا ساعت 21 با قضاوت ریوجی ساتو در ورزشگاه ریاض آغاز شد و در پایان میزبان به برتری 3 بر صفر رسید.

 

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، محمدرضا خانزاده (58 علی عسگری)، مهرداد کفشگری، احمد نورالهی (78 صادقیان)، محمد نوری، امید عالیشاه، هادی نوروزی، مهدی طارمی (81 علیپور)

ترکیب النصر: عبداله العنزی، احمد الفریدی (68 یحیی شهری)، عبدالعزیز الجبرین، السهلاوی، فابیان استودیانوف، فرج، حسین عبدالغنی، عمر هاوساوی، محمد حسین، آدرین میرژسکی و شایا شراهیلی

پرسپولیس که بازی را منطقی و متعادل آغاز کرده بود،‌ دقیقه 32 روی شوت محکم آدریان میرژنسکی دروازه‌اش را باز شده دید تا نیمه نخست را بازنده به رختکن برود.

عربستانی‌ها در نیمه دوم به قصد اداره بازی و حفظ تک‌گل نیمه نخست به زمین آمدند و بیشتر توپ را در میانه میدان به گردش درمی‌آوردند. آن سوی میدان درخشان در این نیمه ابتدا حمیدرضا علی‌عسگری را به جای محمدرضا خانزاده به میدان فرستاد. او در یک سوم پایانی نیمه دوم هم ابتدا پیام صادقیان را جانشین احمد نوراللهی در ترکیب تیم‌اش کرد و سپس علی‌ علی‌پور را به جای مهدی طارمی به میدان فرستاد تا شاید بتواند با تمرکز در یک‌سوم دفاعی حریف به گل تساوی برسد.

این تعویض‌ها هم گره‌ از کار سرخ‌پوشان ایران نگشود تا دقیقه 87 فابیان استودیانوف روی پاس آدریان میرژنسکی باز هم با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را باز کند.

این گل پایان کار نبود. دقیقه 5 + 90 و در حالی‌که بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به گل، در زمین میزبان حضور داشتند، حسن الراهب در ضدحمله و در حالی‌که تنها بنگر و مکانی را پیش‌رو داشت، توپ را از کنار دستان سنگربان پرسپولیس به قعر دروازه نماینده کشورمان فرستاد.

این دیدار در نهایت با برتری 3 بر صفر النصر به پایان رسید اما پرسپولیس با این وجود، با 6 امتیاز در صدر گروه A لیگ قهرمانان آ‌سیا باقی ماند. النصرهم با این پیروزی 5 امتیازی شد و بالاتر از لخویای 4 امتیازی در جایگاه دوم گروه قرار گرفت.

تیم بنیادکار ازبکستان هم با یک امتیاز قعرنشین گروه A‌ لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آید.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز