خبرگزاری کار ایران

امتیازات خوبی گرفته‌ایم؛

منصوریان: الشباب را به خوبی آنالیز کردیم/فدراسیون از من هم پاسپورت می‌‌خواست خوشحال می‌شدم!

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۵۳

سرمربی نفت ایران می‌گوید کادر فنی این تیم، الشباب عربستان را به خوبی ‌آنالیز کرده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار روز چهارشنبه برابر الشباب عربستان که عصر امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: الشباب تیم خوب و منظمی است. ما این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و می دانیم که فردا بازی آسانی در پیش نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اضافه کرد: تیم ما هم امتیازات خوبی را جمع کرده است. امیدوارم چهارشنبه مردم از تیم نفت حمایت کنند و بتوانیم به پیروزی برسیم.

وی درپاسخ به این پرسش که‌آیا این بازی مرگ و زندگی برای نفت است؟ اظهار کرد: اینگونه نیست. همه تیم ها از شرایط مساوی برخوردارند و باید تلاش کنیم 3امتیاز این بازی را از آن خود کنیم و جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم.

منصوریان با تاکید بر اینکه همه نفراتش را در اختیار دارد گفت: ما همه بازیکنان را در اختیار داریم و امیدوارم در این شرایط بتوانیم از فرصت پیش آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانی که گذرنامه خودشان را به فدراسیون داده بودند اما در فهرست تیم ملی نبودند برای دیدار با الشباب از نظر روحی خوبند، توضیح داد: هیچ کدام از بازیکنان ما نباید به خودشان اجازه دهند که از نظر روحی سطح پایینی داشته باشند. اینکه فدراسیون از بازیکنان ما پاسپورت خواسته باعث افتخار است. خوشحالم که از چند بازیکن ما پاسپورت خواسته اند. اگر از من هم می خواستند خوشحال می شدم!

 

عیدی نفت برای مردم

وحید امیری، بازیکن نفت هم درباره دیدار این تیم برابر نماینده عربستان اظهار کرد: بازی سختی برابر الشباب داریم و چون در دو بازی گذشته نتایج خوبی کسب نکردهایم چارهای جز کسب سه امتیاز نداریم.

وی ادامه داد: برای اینکه شانس صعود داشته باشیم و چون دو بازی دور برگشت نیز باید در خانه حریفان به میدان برویم، محکوم به بردیم.

امیری با بیان اینکه بعد از برتری برابر استقلال و صدرنشینی در لیگ برتر با روحیهی خوبی به مصاف الشباب میرویم، بیان کرد: امیدواریم تماشاگران مثل بازیهای گذشته ما را تنها نگذارند تا با خاطره خوش سال را به پایان ببریم و عیدی خوبی به ملت ایران بدهیم.

این بازیکن لرستانی درباره دعوتش به تیم ملی نیز گفت: انتظار دعوت دوباره به تیم ملی را داشتم و تمام تلاشم را میکنم که نظر کادرفنی را جلب کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز