خبرگزاری کار ایران

با رد خبر امضای تفاهمنامه؛

واکنش فدراسیون تیراندازی به وزارت ورزش

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۵۱

پایگاه اطلاع رسانی وزارت‌ورزش روز شنبه، مورخ ۲۳/۱۲/۹۳ با انتشار مصاحبه‌ای از نصرالله سجادی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت‌ورزش از امضای تفامنامه همکاری وزارت‌ورزش با ۴۹ فدراسیون خبر داده بود.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، در متن این خبر آمده بود:«معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: برای تفاهم‌نامه مالی فدراسیون‌های ورزشی نیاز به بررسی برنامه و تقویم سال آینده فدراسیون داریم. بر اساس این گزارش ازبین ۵۰ فدراسیون تنها فدراسیون تیراندازی است که تقویم سال ۹۴ خود را تا این زمان ارائه نکرده است. با توجه به رقابت‌های سال آینده برای کسب سهمیه المپیک این فدراسیون هر چه سریع‌تر و تا پایان سال نسبت به تکمیل و ارائه برنامه خود اقدام کند.»

بر اساس این مطلب، فدراسیون تیراندازی در جهت آگاهی افکار عمومی اعلام می کند: «در تاریخ۱۸ /۱۲ /۹۳ در مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با حضور نمایندگان فدراسیون و نمایندگان معاونت ورزشی، فرهنگی و ورزش بانوان، دفتر همگانی و آموزش تقویم سال ۹۴ این فدراسیون به تصویب رسیده  است.

موضوعات: مطابقت با برنامه ۵ ساله، آموزش و پژوهش، ارزیابی عملکرد فدراسیون، ورزش های بانوان، فعالیت های فرهنگی، همگانی، مسابقات و اردوها، استعدادیابی و گزارش پایه در این نشست به تصویب اعضا رسیده است.

در ادامه نیز رغبتی طی نامه‌ای اعلام کرد رئیس و خزانه‌دار فدراسیون تیراندازی جهت امضای تفاهم‌نامه مالی فی مابین وزارت‌ورزش و فدراسیون‌ها ۱۹ / ۱۲ /۹۳ در دفتر معاونت توسعه ورزش‌قهرمانی و حرفه‌ای حاضر شوند اما نشست فدراسیون تیراندازی در ساعت ۱۴ این روز از سوی وزارت‌ورزش لغو شد.

در ادامه رغبتی، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت  بار دیگر طی نامه‌ای به فدراسیون تیراندازی، تاریخ جلسه تفاهم نامه مالی فدراسیون را ۲۴ /۱۲ /۹۳ اعلام کرد اما باز هم این نشست از سوی وزارت لغو شد.»

بر این اساس لغو 2 نشست در وزارت‌ورزش به منظور امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون تیراندازی به دلایلی خارج از مسائل مطرح شده و فدراسیون در این‌خصوص هیچ کوتاهی انجام نداده است.

در همین رابطه فدراسیون طی تماسی با وزارت ورزش خواستار اصلاح خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبر ورزشی شد اما این بخش صرفا به حذف خبر مذکور از روی سایت خود اکتفا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز