خبرگزاری کار ایران

فولاد ایران صفر – الهلال عربستان صفر؛

پایان کار فولاد بدون پیروزی و شکست در دور رفت/شاگردان اسکوچیچ امیدوار ماندند

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۴۳

دیدار تیم‌های فولاد ایران و الهلال عربستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در ادامه دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان‌آسیا از گروه سوم ساعت 14 در ورزشگاه غدیر تیم فوتبال فولاد ایران در حضور 37 هزار تماشاگر اهوازی و با قضاوت گیلت‌گاوان از استرالیا میزبان الهلال عربستان بود که دو تیم در پایان این بازی به تساوی بدون گل رضایت دادند

ترکیب فولاد: علیرضا سلیمی، مهرداد جماعتی، احمد آل نعمه، لئونارد مساریچ، یوسف وکیا، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان(سروش رفیعی)، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و محمد قاضی(آلویز نونگ)

ترکیب الهلال: خالد شراحیلی، یاسر الشهرانی، رودریگو دیگائو، کواک تائه هو، عبدالله الزوری، سعود کریری، عبدالعزیز الدوساری(السالم)، سلمان الفرج، تیاگو نه وز، خالد الکعبی (الدوساری) و جورجوس ساماراس(الفرج)

این دیدار در حالی آغاز شد که ناصر الشمرانی، محمد الشلهوب، عبدالله عطیف، یاسر القحطانی غایبان الهلال در اهواز بودند. همچنین در حالیکه پیش از این قرار بود ویلیامز داور مطرح استرالیایی این دیدار را سوت بزند ولی وی از آمدن به ایران خودداری کرد تا گیلت گاوان، هموطن وی قضاوت این دیدار را عهده‌دار شود.

در پایان این دیدار دوتیم به تساوی بدون گل رسیدند تا شا گردان اسکوچیچ با 3 تساوی پیاپی در جایگاه سوم گروه C قرار بگیرند و  چشم به دیدارهای دور برگشت این گروه داشته باشند.

در این بازی سلمان الفرج و سعود کریری از الهلال و همچنین محسن مسلمان و محمد قاضی از فولاد از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

الهلال هم با این نتیجه 4 امتیازی شد و با یک بازی کمتر از السد و امتیاز برابر با این تیم، درجایگاه دوم این گروه قرار بگیرد.

دیدار دیگر این گروه بین السد و لوکوموتیو ساعت 19:15 برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز