خبرگزاری کار ایران

با برقراری تماس تلفنی؛

سوء‌تفاهم تیراندازان با معاون وزیر برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۰۴

پایگاه خبری وزارت ورزش با انتشار مصاحبه‌ای از نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش، از امضای تفام‌نامه همکاری وزارت ورزش با تمامی فدراسیون‌ها به جز فدراسیون تیراندازی خبر داده بود.

به گزارش ایلنا، در متن این خبر آمده بود: «معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: از بین ۵۰ فدراسیون تنها فدراسیون تیراندازی است که تقویم سال ۹۴ خود را تا این زمان ارائه نکرده است. با توجه به رقابت‌های سال آینده برای کسب سهمیه المپیک این فدراسیون هر چه سریع‌تر و تا پایان سال نسبت به تکمیل و ارائه برنامه خود اقدام کند. »

در پی انتشار این خبر، فدراسیون تیراندازی لازم دانست در جهت رفع این ابهام با معاونت توسعه  ورزش قهرمانی و حرفه ای صحبت کند.

ظهر امروز نصرالله سجادی، معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و نواب نوری، دبیر فدراسیون تیراندازی در تماسی تلفنی در این خصوص صحبت کردند و سوء تفاهم‌های پیش آمده بر طرف شد.

با توجه به اینکه تقویم سال ۹۴ فدراسیون تیراندازی به تصویب وزارت ورزش و جوانان رسیده و صرفا جلسه تفاهم نامه مالی سال ۹۴ باقی مانده است معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ۳ تاریخ را برای برگزاری نشست تفاهم نامه مالی سال ۹۴ با فدراسیون تیراندازی اعلام کرد و به زودی این تفاهم نامه به امضا خواهد رسید.

با وجود حل این مشکل اما همچنان از سوی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان مبلغ تفاهم‌نامه مالی سال ۹۳ به حساب فدراسیون واریز نشده است.

طی روزهای اخیر اعزام تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی ایران به مسابقات جام جهانی و کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶  در امارات به دلیل عدم پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان لغو شد.

با ادامه این روند از سوی وزارت ورزش و عدم پرداخت بودجه به این فدراسیون مطمئناً لغو سفرهای کلیدی دور از ذهن نخواهد بود و فرصت‌های کسب سهمیه المپیک یکی پس از دیگر از دست خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز