خبرگزاری کار ایران

از رای کمیته انضباطی شگفت زده نشدیم؛

رضاییان:‌ کارمان برای بقا در لیگ سخت است/ باید منتظر رای قطعی باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۹۸۸

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان گفت: از رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت حضور هواداران در ورزشگاه آن هم تا اطلاع ثانوی شگفت‌زده نشدیم.

مسعود رضاییان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت هوداران مسجدسلیمان برای حضور در ورزشگاه اظهار داشت: ما در گذشته هم به دلیل پرتاب ترقه از سوی هواداران‌مان از کمیته انضباطی اولتیماتوم گرفته‌ بودیم که در صورت تکرار با محرومیت مواجه خواهیم شد و به همین دلیل از محرومیت اعلام شده شگفت‌زده نشدیم.

وی ادامه داد: ما به هواداران این مسائل را گفته‌ بودیم اما با توجه به اینکه به چهارشنبه‌سوری نزدیک می‌شویم شدت ترقه‌بازی بین برخی هواداران جوان بیشتر شده و این ناهنجاری در روز مسابقه از کنترل ما خارج شد. البته حکم صادره از سوی کمیته انضباطی رای نهایی و قطعی نیست.

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: امیدوارم اعضای کمیته انضباطی هر تصمیمی می‌گیرند به نفع فوتبال و باشگاه نفت مسجد سلیمان باشد. باید توجه داشت نفت برای شهر مسجد سلیمان است نه آن چند هواداری که ترقه پرتاب کردند. در مسجد سلیمان همه تیم نفت را دوست دارند و حالا عده‌ای روی بازیگوشی یا عصبی بودن ترقه پرتاب کردند نباید آن را به حساب تمام هواداران نفت گذاشت.

رضاییان درباره اینکه نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر می‌ماند یا نه تصریح کرد :کارمان برای ماندن در لیگ برتر سخت است اما غیر ممکن نیست. ملوان هم شرایط ما را داشت اما 4،5 بازی است که خوب نتیجه می گیرد. این احتمال وجود دارد اتفاقی که برای ملوان افتاد برای ما هم بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز