خبرگزاری کار ایران

اعزام فردای تیراندازان در هاله‌ای از ابهام؛

هاشمی: وزارت‌ورزش به قولش عمل نکرد، دولت به تعهداتش/نگذارند در تنگنا قرار بگیریم

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره لغو سفر تیم ملی اهداف‌پروازی به امارات گفت: متاسفانه ما به دلیل نداشتن منابع‌مالی با وجود اینکه تعهداتی در این زمینه از سوی وزارت‌ورزش وجود داشت نتوانستیم تیم ملی را به امارات اعزام کنیم.

سیدمهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مشکلات‌مالی فدراسیون تیراندازی بیان داشت: من از 17 اعزامی که باید انجام می‌دادیم تاکنون 4 اعزام را به دلیل مشکلات‌مالی لغو کرده‌ایم و یک اعزام هم فردا پیش‌رو داریم که اگر نتوانیم منابع‌مالی آن را تامین کنیم اعزام در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ما هر چه حضورمان در مسابقات‌جهانی و کسب سهمیه‌المپیک 2016 کمتر باشد به همان میزان، شانس گرفتن سهمیه هم برای ما کمتر خواهد بود و این موضوع خوش به حال دیگران می‌شود، چراکه در نبود تیراندازان‌ایرانی راحت‌تر به اهداف خود می‌رسند و متاسفانه ما فرصت‌ها را به راحتی از دست می‌دهیم؛ در نتیجه گرفتن سهمیه در دقیقه 90 باعث می‌شود ما در تنگنا قرار بگیریم.

رئیس فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: ما موضوع را از طریق وزارت‌ورزش پیگیری کرده‌ایم، آنها قول‌هایی داده‌اند اما عملی نشد، البته بخش عمده آن به این موضوع ربط دارد که دولت به تعهدات خود نسبت به ورزش عمل نکرده ا ست.

هاشمی افزود: بودجه کمی را برای ورزش در نظر گرفته‌اند و متاسفانه اهمیت‌ورزش برای خیلی‌ها هنوز جا نیفتاده است. باید توجه داشت ورزش می‌تواند در ارتقای روحی مردم تاثیر بسیاری داشته باشد و جبران سایر آلام مردم باشد  ولی متاسفانه ورزش مورد توجه قرار نگرفته و در تمام بخش‌ها شاهد نقص‌هایی هستیم. در کل امیدوارم تشکل ورزش بهبود یابد.

کد خبر : ۲۶۰۴۰۶