خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ دسته اول؛

پاس با شکست صدرنشین امیدوار شد/مس کرمان بازی 6 امتیازی را از نساجی برد

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول با برگزاری 11 دیدار پیگیری شد که در ‌مهم‌ترین آن‌ها پاس همدان برابر مس رفسنجان به برتری رسید و مس‌کرمان هم نساجی مازندران را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور امروز (شنبه 23  اسفندماه) با برگزاری 11 دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین ‌دیدار گروه یک تیم‌های مس کرمان و نساجی مازنداران که رتبه‌های دوم و سوم این گروه را در اختیار دارند در کرمان به مصاف هم رفتند که در پایان میزبان با تک گل دقیقه 84 علی یونسی به پیروزی رسید تا با 29 امتیاز موقعیت‌اش را در رتبه دوم تثبیت کند.

فولاد اهواز هم با برتری 2 بر صفر برابر ایرانجوان بوشهر در اهواز، با 35 امتیاز در صدر گروه الف دست‌نیافتنی‌تر شد. ایرانجوان هم با 25 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت.

شهرداری اردبیل با پیروزی خانگی مقابل آلومینیوم بندرعباس 27 امتیازی شد و به رتبه سوم گروه الف صعود کرد. دیگر دیدار این گروه بین تیم‌ قعرنشین تربیت یزد و گیتی‌پسند اصفهان در یزد برگزار شد که گیتی‌پسند با برتری 3 بر صفر برابر میزبان 25 امتیازی شد و تا رتبه پنجم بالا آمد.

نیروی زمینی دیگر تیم گروه الف بود که با برتری مقابل استقلال اهواز در تهران، با 21 امیتاز خود را از جمع قعرنشیان جدا کرد و در رتبه دهم قرار گرفت. فجرسپاسی شیراز هم در گچساران برابر نفت و گاز با تساوی بدون گل متوقف شد تا با از دست دادن 2 امتیاز ارزشمند از کورس صعود خارج شود و با 23 امتیاز در رتبه هشتم گروه الف جا خوش کند.

از گروه ب اما دیدار حساس پاس همدان و تیم صدرنشین مس رفسنجان در همدان با تک گل اسحاق سبحانی‌ به سود پاس تمام شد تا پاس با یک بازی بیشتر از سیاه‌ جامگان و نفت آ‌بادان و با 32 امتیاز هم‌امتیاز مس در صدر جدول شود و به دلیل تفاضل گل کمتر موقتاً‌ در جایگاه دوم قرار بگیرد.

نفت آبادان در سیرجان برابر گل‌گهر 2 بر صفر بازنده شد تا امتیازات حساسی را  در کورس برای صعود از گروه ب از دست بدهد و با 31 امتیاز در جایگاه چهارم بایستد. در تبریز شهرداری این شهر در حالی‌که با تک گل دقیقه 34 رضا معقولی از راهیان کرمانشاه پیش بود با گل دقیقه 4 + 90 امین پورعلی برابر این تیم متوقف شد. تا با 19 امتیاز در جایگاه هشتم گروه ب باقی بماند.

پارسه تهران با پیروزی 2 بر یک برابر شهرداری بندرعباس با 2 بازی کمتر از صدرنشینان و 28 امتیاز در ر تبه پجنم این گروه قرار گرفت تا همچنان به صعود  امیدوار با شد.

کد خبر : ۲۶۰۳۴۴