خبرگزاری کار ایران

دعوت از ۲۷ بازیکن با نظر خاکپور؛

آزمون و جهانبخش در فهرست‌نهایی تیم المپیک/کی‌روش آچمز می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۳۲۵

کادر فنی تیم ملی المپیک فهرست نهایی این تیم را برای حضور در مقدماتی المپیک برزیل اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محمد خاکپور فهرست 27 نفره تیم ملی المپیک برای حضور در مرحله اول مقدماتی المپیک 2016 اعلام کرد که نام سردار آزمون و علیرضا جهانبخش نیز در این فهرست گنجانده شده است.

فهرست اعلام شده از سوی کادر فنی به این شرح است: محمدرضا اخباری، امیر عابدزاده، گودرز داوودی، حسین کنعانی‌زادگان، محمدعلی مرادمند، سید مجید حسینی، علی عبدالله‌زاده، صائب محبی، وحید حیدریه، میلاد محمدی، یوسف وکیا، مهدی ترابی، احمد نوراللهی، روزبه چشمی، علیرضا نقی‌زاده، میلاد کمندانی، علی کریمی، علیرضا جهانبخش، شاهین ثاقبی، حسین فاضلی، بهنام برزای، احسان پهلوان، ارسلان مطهری، بهمن جهان‌تیغ، سردار آزمون، بهمن سالاری و محمدعلی فرامرزی.

مرحله نخست مقدماتی المپیک 2016 از 3 فروردین‌ماه با حضور 5 تیم با میزبانی ورزشگاه‌آزادی و دستگردی آغاز خواهد شد.

در گروه تیم ملی‌المپیک کشورمان تیم‌های نپال، فلسطین، افغانستان و عربستان حضور دارند که ملی‌پوشان امید در نخستین بازی سوم فروردین به مصاف نپال خواهند رفت.

البته نکته حائز اهمیت اینکه باید منتظر واکنش کی‌روش به دعوت از آزمون و جهانبخش به تیم المپیک باشیم. موضوعی که مدت‌هاست مورد مناقشه است. آیا کی‌روش چمز خواهد شد و اجازه حضور این دو بازیکن را به خاکپور خواهد داد؟
 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز