خبرگزاری کار ایران

تیم‌هاى بزرگ آسیا انتظار ما را می‌کشند؛

کاشانی: باید آرزوى المپیکى‌شدن ایران را بر آورده کنیم /اعتراض و پرخاش در تیم امید جایى ندارد

مدیر تیم المپیک ایران پس از پایان بازى در رختکن تیم ملى امید حاضر شد و دقایقى براى کادر فنى و بازیکنان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حبیب کاشانى در ابتدا گفت: قبل از هر چیز لازم مى‌دانم به عنوان مدیر تیم از عبدالله‌زاده بخاطر مشکلى که در ورود به کویت برایش ایجاد شد عذر خواهى کنم.

وی خطاب به بازیکنان بیان کرد: اگر مى‌خواهید به المپیک صعود کنید باید المپیکى فکر و عمل کنید. شب با رویاى المپیک بخوابید و بیدار شوید. باید بدانید در صورت موفقیت در مرحله‌اول مسابقات مقدماتى المپیک در فروردین ٩٤ در واقع ٣٠ درصد راه را طى مى‌کنیم و ٧٠ درصد راه براى مرحله‌نهایى که تیم‌هاى بزرگ آسیا مثل ژاپن و استرالیا انتظار ما را می‌کشند باقی می ماند.

وى با اشاره به اهمیت مباحث رفتارى و اخلاقى در تیم المپیک تاکید کرد: تیمى که در رأس آن خاکپور و مایلى‌کهن را دارد، انتظار از آن در بُعد اخلاقى بالاست و هیچ‌وقت نمى‌تواند اخلاق را فداى نتیجه کند. اعتراض تند به داور و پرخاش به بازیکن حریف در تیم امید جایى ندارد.

کاشانى همچنین با توجه به مشکلات مالى در فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه در شرایط فعلى فدراسیون وضعیت‌مالى خوبى ندارد به نحوى که قادر به پرداخت هزینه ١٣٠ میلیونى اردوى کیش و هزینه‌هاى مازاد بر تعهد فدراسیون کویت در این اردو، مثل پول توجیبى و اسکان نفرات بیشتر از ٣٥ نفر نبود. خدارو شکر با کمک‌هاى دوستداران صعود به المپیک توانستیم هزینه‌ها را پرداخت کنیم. رفع مشکلات مالی و لجستیکى در بیرون زمین با من است و جنگیدن داخل زمین هم با شمااست.

وی در پایان گفت: پس از بازگشت به تهران 2 روزى در کنار خانواده تجدید روحیه خواهید کرد و از ٢٤ یا ٢٥ اسفند دوباره در کنار هم هستیم و سال را با هم تحویل مى‌کنیم. باید آرزوى المپیکى‌شدن ایران را بر آورده کنیم و این مهم راهى جز تحمل سختى‌ها و مشکلات ندارد.

کد خبر : ۲۶۰۰۳۹