خبرگزاری کار ایران

اظهار پشیمانی گلزن پی‌ اس‌ جی؛

لوئیز: نتوانستم احساساتم را کنترل کنم/ بدقولی کردم و معذرت‌ می‌خواهم

داوید لوئیز دقیقه 86 بازی مقابل چلسی، موفق شد گل تساوی پی اس جی را به ثمر برساند و پس از این اتفاق نتوانست خوشحالی‌اش را پنهان کند.

به گزارش ایلنا، لوئیز که بین سال های 2011 تا 2014 در چلسی بازی می کرد و حتی با این تیم عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را در سال 2012 جشن گرفت، پیش از بازی اظهار کرده بود که در صورت گلزنی، شادی نخواهد کرد اما دقیقه 86 بازی و پس از گشودن دروازه کورتوآ به قولش عمل نکرد.

مدافع برزیلی پی‌ اس جی در پایان بازی گفت:‌ دوران من در چلسی به پایان رسیده بود و از سوی پی اس جی یک فرصت خوب نصیبم شد. تصمیم گرفتم به این تیم بپیوندم؛ هرچند که از حضور در چلسی نیز خوشحال بودم و هنوز هم به همه هواداران و اعضای این تیم احترام می گذارم.

لوییز اضافه کرد: امشب موفق به گلزنی شدم و با وجود اینکه گفته بودم در صورت گلزنی شادی نمی کنم اما نتوانستم احساساتم را کنترل کنم. مدیون باشگاه چلسی هستم و بخاطر شادی پس از گلم متاسفم و از هواداران این تیم عذرخواهی می کنم.خیلی احساساتی شده بودم. بردما فوق العاده بود. این پیروزی برای باشگاه و مردم پاریس بسیار مهم بود. خوشحالم که به دور بعد راه یافتیم اما هنوز راه درازی تا کسب عنوان قهرمانی باقیست. باید اتحادمان را حفظ کنیم.

کد خبر : ۲۵۹۸۷۲