خبرگزاری کار ایران

پولش را کامل گرفته اما انتظارات ما برآورده نشده؛

پرهام: دست‌نشان اگر توانایی دارد مقابل مس‌کرمان نشان دهد/برای باخت‌های آینده زمینه‌چینی نکنند!

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۳۳۰

مالک باشگاه نساجی معتقد است حرف تا عمل نادر دست‌نشان خیلی با هم متفاوت است چراکه طبق قراردادش تا این لحظه پولش را گرفته، ضمن اینکه نتوانسته انتظارات مردم را برآورده کند.

 گفت‌وگوی مهدی پرهام با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* نادر دست‌نشان مدعی شده اگر از نظر شما ضعیف است چرا همین الان او را برکنار نمی‌کنید؟

هیچ‌وقت نگفتم دست‌نشان ضعیف است، بلکه گفته‌ام او ضعیف عمل کرده و بهتر از این می‌توانست عمل کند.

* او مدعی شده با حرف‌هایی که زده‌اید زمینه شکست تیم مقابل مس کرمان را فراهم کرده‌اید؟

زمینه شکست تیم با این مسائل فراهم نمی‌شود، بلکه اینها زمینه‌چینی برای باخت‌های آینده است. دست‌نشان برود قوی عمل کند و ببرد. وقتی می‌خواهد با مصاحبه ضعف‌هایش را پوشش دهد همین مسائل به وجود می‌آید. ما می‌گوییم بازی را ببرید تا تشویق شوید. دست‌نشان هم هر توانایی که دارد می‌تواند در بازی مقابل مس‌کرمان نشان دهد و  اگر توانمند است ببرد. نمی‌گویم دست‌نشان ضعیف است، بلکه خیلی هم قوی است اما در برنامه تلویزیونی اعلام کرد مقابل فولاد خودش مقصر بوده که تیم نتیجه نگرفته است. انتظارات مردم از او خیلی بالاتر از این حرف‌هاست و دست‌نشان باید به انتظارات مردم عمل کند.

* سرمربی تیم شما اعلام کرده تاکنون کسی را به عنوان اعضای هیات‌مدیره ندیده و حالا جلسه هیات‌مدیره چطور تشکیل شده که مسائلی را در مورد کار او مطرح  کرده‌اند...

جلسه هیات‌مدیره با حضور قلعه‌نویی، درودگر، حیدرزاده،‌ دست‌نشان و خود من تشکیل شد. هیات‌مدیره 50 نفر که نیستند و همان جلسه 5 نفره جلسه هیات‌مدیره بود و ما 2 جلسه دست‌نشان را دعوت کردیم و هم آمد و قرار نیست همه چیز را او ببیند.

*دست‌نشان مدعی شده نظر هیات‌مدیره برای خود هیات‌مدیره اهمیت دارد...

من در این رابطه سکوت می‌کنم تا خود مردم نسبت به او قضاوت کند و چیزی در این زمینه برای گفتن ندارم.

*دست‌نشان مدعی شده نه دنبال پول‌ پرهام هستم و نه برای پرهام کار می‌کنم و فقط به عشق مردم نساجی به این تیم آمده‌ام. واقعا او در تیم شما دنبال پول نبوده؟

حرف تا عمل خیلی فرق می‌کند وچنین چیزی که دست‌نشان مدعی شده واقعیت ندارد. حرف زیاد است اما طبق قراردادش پولش را تا این لحظه کامل گرفته و هر وقت پول خواسته ما هم پرداخت کرده‌ایم. او یک قراردادی با نساجی بسته و پولش را گرفته و حالا نمی‌دانم دنبال چه چیزی است که این حرف‌ها را می‌زند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز