خبرگزاری کار ایران

مسئولیت‌داشتم اجازه نمی‌دادم برگردد؛

نوازی: آقایان من را از استقلال اخراج کردند اما با کرار برخورد نمی‌کنند/امیدوارم استقلال مقابل نفت‌ برنده شود

هافبک سابق استقلال معتقد است کرار جاسم جایگاهی در این مجموعه ندارد چون به کشورمان توهین کرده و به همین دلیل باید از استقلال کنار گذاشته شود...

 گفت‌وگوی محمد نوازی با خبرنگارایلنا را در زیر می‌خوانید:

*بازی استقلال و نفت‌تهران را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

استقلال بازی سختی دارد، چون نفت‌تهران هم در آسیا بازی می‌کند و هم از اول فصل مدعی بوده‌اند و تیم جوان و یکدستی دارند. به نظرم در این بازی هیچ‌کدام از 2 تیم عقب نمی‌کشند و امیدوارم بازی به نفع استقلال تمام شود، چون هواداران همیشه و تحت هر شرایطی حامی تیم هستند و زجر می‌کشند. فکر می‌کنم اگر استقلال این بازی را ببرد، مدعی اصلی قهرمانی می‌شود.

* یعنی نفت‌تهران شانسی برای پیروزی در این بازی ندارد؟

آنها هم شانس دارند، چون جوان و با انگیزه هستند. در مجموع بازی سختی است و هر دو تیم مدعی هستند و به 3 امتیاز بازی نیاز دارند. اگر دور از حاشیه و استرس بازی کنند و ترسی از هم نداشته باشند، یکی از بازی‌های خوب لیگ خواهد شد.

* عدم حضور کرار و امید ابراهیمی در این بازی برای استقلال مشکل‌ساز نمی‌شود؟

کرار جاسم که مشکل دارد و اصلاً نباید برگردد. کرار بازیکن بی‌ادبی است و به کشور ما توهین کرده است. ما هم زمانی که بازی می‌کردیم خشن بودیم اما به کسی توهین نکردیم اما او بار اولش هم نیست چون قبلاً هم به مجتبی جباری و استقلال توهین کرده بود و اصلاً نباید در ایران بازی کند.

* ولی بازیکن خوبی است؟

هر چقدر هم خوب باشد، حق بی‌احترامی و توهین ندارد. در گذشته ما یک برخورد کوچک داشتیم و همین آقایان ما را از استقلال اخراج کردند، چطور الان با یک این بازیکن نمی‌توانند برخورد کنند تا به کشورمان توهین نکند.

*  به نظرت چطور باید با او برخورد کنند؟

به نظر من کرار جایگاهی در استقلال ندارد و اگر من در باشگاه استقلال مسئولیت داشتم، هرگز اجازه نمی‌دادم برگردد. امید ابراهیمی یکی از خوب‌های استقلال است و در خط هافبک تلاش بسیار خوبی دارد و نبودنش دردسرساز می‌شود چون نقطه قوت استقلال است. امیدوارم کسی را بگذارند که خط حمله تیم را تغذیه کرده و در دفاع هم خوب کار کند.

* در مورد شوخی افشارزاده با خبرنگار یکی از شبکه‌های تلویزیونی چه نظری دارید؟

دلیل این کار افشارزاده را نمی‌دانم و نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم.

* مشکلات مالی که بازیکنان از آن گله دارند می‌تواند مانع قهرمانی استقلال شود؟

نه، مشکلات‌مالی همیشه در استقلال بوده و این حرف‌ها بهانه است. یک زمانی در استقلال اصلاً پول نبود اما الان که ماشاالله خوب پول می‌گیرند و قراردادهای خوب می‌بندند. اگر اوضاع باشگاه خوب نبود قراردادهای بالا نمی‌بستند و بحث مشکلات‌مالی نباید مانع قهرمانی استقلال شود.

کد خبر : ۲۵۹۲۸۲