خبرگزاری کار ایران

با خبرنگاران شوخی دارم؛

افشارزاده: کرار امروز نیاید در اختیار کمیته انضباطی قرار می گیرد/ برکناری افجه ای با موافقت وزیر بود

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۲۱۷

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: در صورتی که کرار جاسم امروز خود را به کادر فنی معرفی نکند در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام افشارزاده که در برنامه 90 سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: قرار بود کرار جاسم شب گذشته به ایران بیاید، در غیر این صورت قطعا امروز سه‌شنبه در مورد وی در کمیته انضباطی باشگاه تصمیم گیری می کنیم.

افشارزاده در مورد اینکه گفته می شود وی دوشنبه شب وارد تهران شده گفت: تا زمانی که او را در ایران نبینم حضورش را در کشور باور نمی کنم.

وی در خصوص ضربه ای که به شوخی به یکی از خبرنگاران وارد کرده و این حرکا بازتاب نامناسبی در رسانه های خارجی داشته است، اظهار کرد: با خبرنگاران بیش از 20 سال است که زندگی می کنم و این اتفاق کاملا شوخی بود و همیشه این ضربات را به شکم وارد می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد برکناری افجه ای از سخنگویی باشگاه استقلال، گفت: او مطالبی را عنوان می کرد که صحیح نبود و در نهایت با موافقت وزیر ورزش نسبت به لغو عضویت وی در هیات مدیره و سخنگویی او در باشگاه اقدام کردم.

افشارزاده خاطرنشان کرد: باشگاه های بزرگ همیشه حاشیه دارند و به همین خاطر از هیات مدیره خواسته ام تا به دنبال آرامش باشگاه باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز