خبرگزاری کار ایران

با اسپانسرها در حال مذاکره‌ایم؛

صاحب‌پناه: افجه‌ای هنوز به طور قطعی عزل نشده/احتمال همکاری باشگاه با اسپانسرهای جدید

رئیس هیات‌مدیره باشگاه‌استقلال قطع همکاری با اسپانسر این مجموعه را تکذیب کرد و مدعی شد که هنو اتفاق خاصی مبنی بر قطع همکاری با اسپانسر رخ نداده است.

 گفت‌وگوی کامران صاحب‌پناه با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*خبر قطع همکاری باشگاه با اسپانسر صحت دارد؟

ما در حال مذاکره با اسپانسر هستیم و اسپانسرهای جدید هم اعلام آمادگی کرده‌اند و باید با آنها هم مذاکره کنیم تا ببینیم با کدام‌یک از آنها به توافق خواهیم رسید. هنوز هیچ اتفاق‌جدیدی مبنی بر قطع همکاری با اسپانسر قبلی نیفتاده و احتمال ادامه‌همکاری با آنها هم هست و اینگونه نیست که همه چیز تمام شده باشد.

*شما از عملکرد اسپانسر باشگاه راضی هستید؟

به نظرم خوب کار می‌کرد و به موقع پرداخت‌هایش را انجام داد تا اینکه بحث خصوصی‌سازی مطرح شد و برای اسپانسر تردیدهایی به وجود آمد مبنی بر اینکه پولش برنمی‌گردد و ادامه همکاری‌اش به چه نحوی خواهد بود . به هرحال یک‌سری شبهات برای اسپانسر به وجود آمده بود و مذاکرات به طور موازی در حال انجام است.

*نگرانی خاص از قطع همکاری اسپانسر ندارید؟

ان‌شاالله که اسپانسر قطع همکاری نکند و اگر هم این کار را بکند، باشگاه باید به حیاتش ادامه دهد.

*شایعاتی مبنی بر نقش افجه‌ای در قطع همکاری اسپانسر وجود دار، چراکه او نماینده‌اسپانسر در هیات‌مدیره بود و حالا عزل شده، این اخبار را تایید می‌کنید؟

افجه‌ای هنوز به طور قطعی عزل نشده و تماس‌هایی داشته‌ایم و مذاکراتی با او شده و نمی‌شود قصاص قبل از قطع همکاری کرد. اگر اسپانسر قطع همکاری می‌کرد و بعد نماینده او عزل می‌شد توجیه داشت اما الان که بحث عزل نماینده‌اسپانسر مطرح شده و اسپانسر بخواهد قطع همکاری کند، توجیهی ندارد.

*مشکلات مالی شما را اذیت نمی‌کند؟

این مشکلات تنها در استقلال نیست و در تیم‌های دیگر هم هست اما موظف هستیم در اولین فرصت مشکلات مالی را برطرف کرده و موانع را از سر راه باشگاه برداریم.

کد خبر : ۲۵۹۱۸۹