خبرگزاری کار ایران

اشتباه بزرگی است لیگ را تمام شده بدانیم؛

نژادفلاح : امکان تعویق دیدار پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان نیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۱۳۹

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: نشست با رئیس سازمان لیگ برای تعویق بازی با نفت مسجد سلیمان به دلیل فشردگی مسابقات و تقویم بازی ها نتیجه ای نداشت.

به گزارش ایلنا، محمد حسین نژادفلاح با اشاره به جلسه امروز خود با مهدی تاج گفت: برای پیگیری تعویق دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان رایزنی های بسیاری داشتیم. درخواست کادر فنی و بازیکنان مبنی بر تعویق بازی منطقی بود. ما طی 14 روز دو بازی خارج از خانه در تاشکند و ریاض داشته و دو بازی خارج از خانه در لیگ هم مقابل تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان در برنامه داشتیم.

وی افزود: انجام چهار بازی طی دو هفته در دو کشور و دو شهر خستگی مضاعفی را به تیم تحمیل می کند. تیم فرصت بازسازی را به خاطر سفرهای متوالی از دست می دهد. بر همین اساس با توجه به اینکه پرسپولیس نماینده ایران است و خوشبختانه و لطف خداوند، همت کادر فنی و بازیکنان و حمایت هواداران و رسانه ها تا اینجای کار توانسته ایم بهترین تیم آسیا و نماینده شایسته فوتبال ایران باشیم.

نژادفلاح تصریح کرد: درخواست ما این بود که پس از بازی در تاشکند و تبریز دیدار برابر نفت مسجد سلیمان به زمان دیگری موکول شود تا با خستگی کمتر به مصاف تیم قدرتمند النصر عربستان در ریاض برویم. ما رایزنی های بسیاری کردیم. با مسئولان سازمان لیگ مذاکراتی داشتیم و شخصا با مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان هم صحبت کردم، اما نتیجه ای حاصل نشد. امروز هم با آقای تاج دیدار داشتیم و ایشان برنامه مسابقات، تقویم، زمان اتمام رقابت های لیگ و همه موارد و چالش های پیش رو برای تعویق این بازی را به ما توضیح دادند. در حسن نیت آقای تاج برای کمک به نمایندگان ایران تردیدی ندارم. خواسته ما این بود که این بازی به تعویق بیفتد تا پرسپولیس به عنوان نماینده ایران با شرایط بهتری به مصاف حریف عربستانی برود. به هر حال، این از بدشانسی پرسپولیس بوده که در فاصله بازی با بنیادکار و النصر در تاشکند و ریاض دو بازی خارج از خانه در لیگ برتر داشته و باید به نوعی تا جایی که قوانین همراهی می کرد در ابتدای فصل و قرعه کشی بازی ها، فکری برای بازی های نمایندگان ایران در آسیا و بازی های داخلی آنها می شد تا یک تیم به عنوان نماینده ایران با فشاری که الان روی پرسپولیس است، مواجه نباشد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: این اتفاقی است که افتاده و سازمان لیگ هم که در این مدت همراه پرسپولیس و دیگر نمایندگان ایران بوده و کمک هایی هم در امر برگزاری بازی های خانگی پرسپولیس و تیم های دیگر در لیگ قهرمانان داشته و حتی برخی امورات مربوط به سفرهای خارجی را پیگیری کرده اما آقای تاج توضیح دادند و راهکاری برای تعویق این بازی وجود ندارد. از طرفی دیگر تیم های آسیایی ایران هم در لیگ قهرمانان و لیگ داخل همچون ما بازی دارند اما فرق این است که همه چهار بازی اخیر ما در آسیا و لیگ داخلی، خارج از خانه بوده و هست. ما باید تمرکز خود را بگذاریم روی اینکه با این شرایط به مصاف حریفان برویم و می دانم کارمان سخت و دشواری مان مضاعف است و باید کاری کنیم که در مسیر موفقیت گام برداریم.

نژادفلاح درباره باخت پرسپولیس برابر تراکتورسازی تبریز گفت: می توانستیم بازنده این بازی نباشیم و موقعیت هایی هم داشتیم. باختیم و باید به فکر بازی های بعدی باشیم و از شکست پلی بسازیم برای پیروزی. نکته ای که می خواهم تاکید کنم این است که بر خلاف تصورات، بازی های لیگ برایمان اهمیت دارد و باید تلاش کنیم از اعتبار و حیثیت پرسپولیس با کسب نتایج خوب در لیگ دفاع کرده و جایگاه تیم در جدول را ارتقاء دهیم.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس می تواند با کسب حداکثر امتیازات در رقابت های لیگ در پایان فصل جایگاهی بهتر داشته باشد و اگر بخواهیم تصور کنیم که آسیا برای مان مهم است و لیگ برای مان تمام شده، اشتباه بزرگ و جبران ناپذیری را مرتکب می شویم. قطعا بازیکنان و کادر فنی هم برای اعتبار و حیثیت فوتبالی خود تلاش خواهند کرد تا در لیگ هم نتایج خوبی کسب کرده و انتظارات هواداران را برآورده کنیم . می دانیم که فشردگی مسابقات داخلی و بین المللی به تیم آسیب می زند اما تمام تلاش خودمان را کرده ایم و راهی برای تعویق مسابقه برابر نفت مسجد سلیمان پیش رویمان نبوده و در این مسیر به بن بست خورده ایم.

نژاد فلاح درباره پرداختی به اعضای تیم گفت: روز گذشته پرداختی هایی به اعضای تیم داشتیم و طی مدتی که در باشگاه قبول مسوولیت کرده ایم با تامین منابع سعی کردیم مشکلات بازیکنان را تا حد امکان برطرف کرده اما در نظر داریم پرداختی های بیشتری به بازیکنان داشته باشیم و در این زمینه پس از توافق نهایی با اسپانسر و رسمی شدن قرارداد، پرداختی های بیشتری به تیم خواهیم داشت تا آنها با دغدغه کمتر و تمرکز بیشتر در میادین ظاهر شوند.

نژادفلاح در پایان گفت: تیم پرسپولیس در طی هفته های اخیر نتایج مطلوبی کسب کرده بود و خوشحالیم که با برتری مقابل پدیده، لخویا و بنیادکار و تساوی مقابل صبا تیم، چهره متفاوتی از خود به نمایش گذاشت و قطعا باخت مقابل تراکتورسازی نمی تواند تیم ما را از مسیری که پیش گرفته بود خارج کند. ما با جدیت در مسابقات لیگ باید ظاهر شویم و انشاا... بتوانیم صعود خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را مسجل کنیم و می دانیم که بازی سختی در ریاض خواهیم داشت و قطعا در این مسیر هواداران عزیز پشت تیم محبوب خود خواهند ایستاد و با حمایت همه جانبه شرایط را به گونه ای فراهم خواهیم کرد که تیم با روحیه و دلگرمی ناشی از حمایت هواداران بتواند بار دیگر نتایج مطلوبی کسب کرده و انتظارات آنها را بر آورده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز