خبرگزاری کار ایران

پس از دیدار با نژادفلاح مطرح شد؛

تاج: زمان دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان تغییر نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۰۹۶

محمدحسین نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس امروز با رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج پس از جلسه با نژاد فلاح اعلام کرد: در این دیدار در مورد مسائل مالی و شرایط برگزاری هفته بیست و سوم لیگ برتر بحث و تبادل نظر شد. باتوجه به بررسی کامل جدول مسابقات لیگ برتر در حضور قائم مقام باشگاه پرسپولیس وی متقاعد شد که امکان تغییر زمان بازی های این هفته وجود ندارد و بازی ها هفته بیست و سوم طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه این برنامه قبلا از سوی کارشناسان سازمان لیگ فوتبال ایران ارائه و در هیأت رئیسه به تصویب رسیده است به راحتی قابل تغییر نیست.

تاج در مورد اردوی تیم فوتبال امید گفت: این تیم بدون حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون با ترکیب کامل به اردوی  کویت سفر کرد. به دلیل اینکه زمان برگزاری این اردو در روزهای فیفا دی نبود باشگاه های روستوف و نایمخن با حضور آنان مخالفت کرده اند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد: از همه باشگاه های که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار داده اند تشکر و قدر دانی می کنم زیرا این باشگاه ها هم می توانستند طبق قانون فیفا دی از حضور بازیکنان خود در اردوی تیم ملی امید خوداری کنند اما همکاری خوبی در این رابطه داشتند.   

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز