خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون ورزش‌مجلس مطرح کرد؛

دولت به موضوع حق‌پخش تلویزیونی ورود کند/ باید منابع مالی لازم تامین شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۹۹۶

عضو فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد که دولت باید به موضوع حق‌پخش‌ تلویزیونی لیگ‌برتر توسط صدا و سیما به فدراسیون‌فوتبال ورود کند.

به گزارش ایلنا، ابوذر ندیمی با بیان اینکه حق‌پخش تلویزیونی از سال 80 با دو رویکرد پیگیری می‌شود، توضیح داد: یک رویکرد نیازمندی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به پول حق پخش است و رویکرد دیگر، سازمان صدا و سیما است که به عنوان تنها رسانه ملی درآمدزا نیست و اعتقاد دارد از آنجا که رسانه‌ای دولتی است نباید پولی بابت حق پخش مسابقات لیگ برتر پرداخت کند.

این نماینده مجلس در گفتگو با خانه ملت افزود: صدا و سیما می‌گوید، باید رسانه‌ تلویزیونی خصوصی حق پخش پرداخت کند نه رسانه دولتی.

وی اظهار داشت: صدا و سیما عنوان می‌کند منابع درآمدی قابل توجهی ندارد و اگر منابعی برای آن تعریف نشود غیر از دنبال کردن رقابت‌های لیگ برتر در استادیوم راهی باقی نمی‌ماند و این امر  باعث می‌شود مردم فوتبال کشور را تحریم کنند.

ندیمی اعتقاد دارد که باید دولت در این زمینه ورود مستقیم  کند و منابعی را تامین کند تا هم مشکل رسانه ملی حل شود و هم بدهی  فدراسیون‌ فوتبال مرتفع شود.

وی با بیان اینکه با قبول این واقعیت باید تدابیر درستی اتخاذ شود، افزود: کفاشیان بارها مشکل مالی فوتبال و فدارسیون را تحت نامه‌ای رسانه‌ای کرده که این نشان از کمبود منابع مالی است و دولت باید هر چه زودتر به این موضوع ورود کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز