خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی صفر - پرسپولیس صفر؛

جدال بی‌حاصل سرخ‌های آسیایی در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر ساعت 16:30 با قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد و دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

ترکیب تراکتورسازی: حامد لک، خالد شفیعی، فردین عابدینی، سامان نریمان جهان، فرشاد احمدزاده، لوسیانو ادینیو، سعید آقایی، آندرانیک تیموریان، شاهین ثاقبی، احمد کامدار و میر هانی هاشمی

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، مهدی جعفرپور، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، محمد نوری، فرناندو گابریل، امید عالیشاه، پیام صادقیان و ژوزه تادو

پرسپولیس پس از دو پیروزی پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا با روحیه خوبی این دیدار را آغاز کرد و چندبار با ضربات تادو، گابریل و پیام صادقیان روی دروازه میزبان خطرناک ظاهر شد که به نتیجه‌ای نرسید.

از دقیقه 25 تراکتور، برتری خود را به حریف دیکته کرد. بهترین فرصت شاگردان تونی دقایق پایانی این نیمه و روی یک ضربه ایستگاهی به دست ‌آمد اما مکانی ضربه دقیق ادینیو را که به زمین‌ هم برخورد کرده بود، به کرنر فرستاد تا در نیمه نخست گلی درون دروازه سرخ‌های تهران و تبریز نروید.

نکته جالب این دیدار، حضور آندو تیموریان با بازوبند کاپیتانی تبریزی‌ها در زمین بود.

کد خبر : ۲۵۸۸۵۸