خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌هایی که از هندزفری‌ها شروع شد؛

تخفیف ویژه افشارزاده به افجه‌ای/برکناری از سخنگویی باشگاه به جای هیات‌مدیره!

در شرایطی که موضوع هدایای نفیس افجه‌ای به بازیکنان استقلال حاشیه تازه‌ای را اطراف تیم پرطرفدار به راه انداخته بود، امروز خبر کنار گذاشتن سخنگوی‌باشگاه از سوی افشارزاده وجود اختلافات عمیق و شکاف در میان اعضای هیات‌مدیره را برملا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تصمیم ناگهانی سیدسعید افجه‌ای برای اهدای هدایای ویژه به بازیکنان استقلال پیش از دیدار این تیم برابر نفت مسجد سلیمان حاشیه بزرگی را برای آبی‌های پایتخت به وجود آورده است.

سخنگوی باشگاه‌استقلال که به نیت انجام یک کار روحیه‌بخش در اردوی این تیم حضور یافته بود کمتر از 48 ساعت بعد خبر برکناری خود را از رسانه‌ها شنید.

بهرام افشارزاده امروز  اعلام کرد کار سخنگوی‌باشگاه درست نبوده و وی دیگر سمتی در این‌باره ندارد. این تصمیم باشگاه‌استقلال را که روزهای آرامی را سپری می‌کرد ، دستخوش ناآرامی کرد.

مدیرعامل‌استقلال روز شنبه نیز به شدت از حضور این عضو هیات‌مدیره باشگاه‌استقلال در اردوی آبی‌ها انتقاد کرده بود. این انتقادها به نوعی حمایت از بازیکنان استقلال بود که هدیه افجه‌ای را نوعی توهین برای خود تلقی کرده بودند.

این در حالی بود که سخنگوی باشگاه‌استقلال در واکنش به انتقادهای مطرح شده مدعی شده بود هدایایی که در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود دست‌کم 400 تا 500 هزار تومان ارزش داشته و بازیکنان در چنین شرایطی نباید این کار را بی‌احترامی به خود می‌دانستند چراکه چنین مبلغی برای عموم مردم رقم چندان پایینی نیست.

اما گویا این تصمیم افشارزاده بدون هماهنگی دیگر اعضای هیات‌مدیره برای این مدیر باتجربه دردسرساز شده و او پس از تصمیم ناگهانی خود درصدد جلب نظر دیگر اعضای هیات‌مدیره برآمده ولی در این کار چندان توفیقی نداشته، به ویژه اینکه افجه‌ای نمایندگی اسپانسر باشگاه استقلال را هم یدک می‌کشد.

در حالی‌که شنیده می‌شود کنار گذاشتن افجه‌ای از سخنگویی‌باشگاه با حذف کامل او از هیات‌مدیره همراه شود ولی به نظر می‌رسد مدیر عامل استقلال با یک درجه تخفیف حاضر شده وی همچنان در هیات‌مدیره باشگاه فعالیت کند.

به نظر می‌رسد تصمیم اخیر مدیرعامل باشگاه در روزهایی که استقلال به بازی‌های حساس خود در لیگ نزدیک می‌شود تبعات پیش‌بینی نشده‌ای را برای آبی‌ها به همراه داشته باشد و حتی نتایج آینده این تیم را تحت تاثیر قرار دهد. تبعاتی که شاید حتی به بالا گرفتن اختلافات در مدیریت‌باشگاه منجر شود.

کد خبر : ۲۵۸۷۵۴