خبرگزاری کار ایران

حکم اعدام می‌دادند همه چیز تکمیل می‌شد؛

دبیری: شمس شهامت پذیرفتن باخت را ندارد/شمسایی می‌تواند سرمربی آینده تیم ملی باشد

رئیس هیات‌مدیره باشگاه دبیری‌تبریز معتقد است فوتسال‌ایران کاملاً پاک است و بحث‌هایی که حسین شمس بعد از بازی تیمش مقابل تاسیسات‌دریایی مطرح کرده به خاطر باخت شاگردانش بوده...

گفت‌وگوی افشین دبیری با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*مقابل شهرداری‌ساوه هم شکست خوردید، چه بر سر قهرمان فصل قبل آمده؟

ما بعضی از بازیکنان‌ خود را مثل بهروز جعفری که به اسپانیا رفت و وحید شفیعی که مصدوم شد از دست دادیم و تیم ما ضعیف شد و مجبور شدیم از نفرات امید استفاده کنیم. تیم ما مدعی قهرمانی بود ولی بعد از اینکه این نفرات را از دست دادیم، بچه‌ها از نظر روحی به هم ریختند و در 3 هفته گذشته 24 گل خوردیم، درصورتی که قصد داشتیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم. باید به فکر فصل آینده باشیم تا این شرایط بد را جبران کنیم.

* تنها مشکل تیم شما جدایی جعفری و مصدومیت شفیعی بود؟

نه، مسائلی که از طرف کمیته‌فوتسال پیش آمد هم روی تیم ما تاثیرگذار بود. مسائلی مثل داوری که خودشان هم نوشتند در بازی‌ با تاسیسات‌دریایی داور اشتباه کرده و اگر آن بازی را می‌بردیم مدعی قهرمانی بودیم و در کورس می‌ماندیم. البته به خاطر اعتراضی که بنده داشتم محرومیت عجیبی به من دادند که اگر حکم اعدام من را هم صادر می‌کردند همه چیز تکمیل می‌شد و حکم آقایان کامل بود. شرایطی که الان برای ما پیش آوردند با توجه به سرمایه‌گذاری و زحماتی که کشیده‌ایم، آدم را دلسرد می‌کنند. مسائل و مشکلات زیاد است و برخوردهای متفاوتی می‌شود که اصلاً جالب نیست و نشان می‌دهد درست مدیریت نمی‌کنند.

* حسین شمس پس از بازی تیمش مقابل تاسیسات دریایی مسائلی را مطرح کرد که بحث تماس با بازیکنانش و گل‌هایی که مشکوک بود را منتقل می‌کرد. در این رابطه چه نظری دارید؟

بدون‌شک این حرف‌ها بعد از باخت است. من اگر باخته‌ام باید شهامت آن را داشته باشم و بپذیرم در زمین باخته‌ام. مطمئن باشید تیمی که بهتر بازی کرده، برده است. وحید شمسایی خودش را ثابت کرده و فصل قبل هم از نظر مهره ما شانس قهرمانی نداشتیم اما به خاطر پشتکار و تجربه و تلاش شمسایی قهرمان شدیم. وحید الان هم ثابت کرده با دانش و تجربه‌ای که دارد می‌تواند سرمربی تیم ملی باشد. وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان و چهره شناخته شده‌ای در فوتسال آسیا و جهان است و نباید به راحتی از کنار نام او گذشت. ما در آسیا مدام دوم یا سوم می‌شویم و با حضور شمسایی همان سال اول قهرمان آسیا خواهیم شد و در جهان هم رتبه استثنایی به دست خواهیم آورد، به شرطی که به شمسایی اطمینان شود و از او حمایت کنند. حسین شمس هم جزو بزرگان فوتسال ما است و شمسایی هم شاگرد او بوده و با تعامل بیشتر شرایط خوبی برای تیم ملی ایجاد خواهد شد.

* پس شما با اطمینان کامل می‌گویید فوتسال ما پاک است؟

اصلاً راجع به این قضیه شک نکنید. بازیکنان تیم خوب مس سونگون هم در این فکرها نیستند، چون خودشان در کورس قهرمانی‌اند و مسابقات خوبی هم تا حالا انجام داده‌اند. وقتی خودشان انگیزه قهرمانی دارند چرا باید چنین کاری بکنند؟ ممکن است بازیکن اشتباه کند اما بازیکن همیشه دنبال نتیجه‌گرفتن است تا به پاداش و حق و حقوق کامل خود برسد.

کد خبر : ۲۵۸۱۹۱