خبرگزاری کار ایران

برد لخویا به تیم آرامش داد؛

خوردبین: برنامه لیگ قهرمانان بزرگترین مشکل پرسپولیس است/ شکست بنیادکار کار هر تیمی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۸۹۲

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: النصر سخت‌ترین حریف و برنامه‌ بازی‌های لیگ قهرمانان بزرگترین مشکل ما به حساب می‌آیند.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین ضمن بیان این مطلب گفت: پس از سفر به تاشکند و حتی قبل از بازی با لخویا گفته بودم که تیم خوبی داریم و حالا بسیار امیدوارم که روند فعلی تیم ادامه پیدا کند چون بازیکنان توانمند و مربیان کاربلدی را در اختیار داریم.

وی ادامه داد: قبل از این هم در برهه‌ای که به خاطر نتایج انتقادهای تندی علیه تیم می‌شد در اکثر دیدارها شایسته پیروزی بودیم اما به یک بازی برابر لخویا نیاز بود تا تیم خودش را پیدا کند و آرامش به این مجموعه برگردد. زدن سه گل به لخویا در تهران و پیروزی بر بنیادکار در تاشکند کار هر تیمی نبود، چنانکه تاکنون تیم‌های ایرانی نتوانسته‌اند در ازبکستان پیروز شوند و این کار برای اولین بار توسط پرسپولیس انجام شد.

محمود خوردبین تصریح کرد: به نظرم بازی با النصر سخت‌ترین دیدار ما خواهد بود. حالا حریفان با وسواس بیشتری مسائل ما را دنبال می‌کنند. ما با مشکل بزرگ دیگری هم روبرو هستیم. چهار بازی در چهارده روز همگی بیرون از خانه که با پروازهای طولانی نیز همراه است، می‌تواند حرفه‌ای‌ترین تیم‌ها را دچار مشکل کند. از این رو امیدواریم که سازمان لیگ با اقداماتی که انجام می‌دهد این مانع را از سر راه نماینده فوتبال ایران بردارد.

سرپرست سرخپوشان خاطرنشان کرد: به گونه‌ای عمل شود که حداقل بازی با نفت مسجد سلیمان به تعویق بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز