خبرگزاری کار ایران

به نقطه صفر برگشتیم؛

مکوندی: شرایط عادی برای دیدار با استقلال نداریم/ ضعیف ترین بودجه را در لیگ داریم

سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه تیمش به دلیل مشکلات مالی در شرایط عادی برای دیدار با استقلال قرار ندارد، گفت: سازمان لیگ باید به تیم هایی که شرایط حرفه ای را ندارند مجوز حضور در لیگ برتر را ندهد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ازمسئولان برگزاری مسابقات لیگ و فدراسیون فوتبال خواست تا به باشگاهها و تیم هایی که مشکل مالی داشته و شرایط حرفه ای بودن را ندارند، اجازه شرکت در مسابقات لیگ برتر ندهند.

 به گزارش ایلنا، بهروز مکوندی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر ( جام خلیج فارس) با اشاره به مشکلات مالی پیش روی تیمش افزود: اگرچه تغییرات ساختاری این باشگاه باعث شده مشکلات مالی تشدید شود ، اما این مشکل موجب شد که تیم یک هفته خوب را برای بازسازی بازیکنان از دست بدهد و بازیکنان در تمرینات شرکت نکنند.

هفته گذشته اعلام شد که بازیکنان و مسوولان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به علت عدم پرداخت مطالبات ازسوی مدیران باشگاه ازشرکت درتمرینات خودداری کرده اند.

مکوندی اضافه کرد: متاسفانه ما مشکل مالی داریم و یک هفته از بهترین زمان تمرین تیم از دست رفت وبه نقطه صفر باز گشتیم. حالا با این وضعیت باید به مصاف تیم استقلال برویم.امیدوارم که مشکل مالی حل شود و قول دادند حل شود.

وی با بیان اینکه فوتبال ایران دست به گریبان این مشکلات مالی است، اظهار داشت: مسئولان و فدراسیون باید فکری کنند تا واقعا آنهایی که توانایی حرفه ای بودن و پرداخت پول ندارند اجازه بازی نداشته باشند ، ادامه روند فعلی باعث می شود که بدهی ها اضافه شودوتیم های بدهکار هم هر روز بیشتر شوند و آینده خوبی برای فوتبال با این شرایط پیش بینی نشود.

وی درباره درخواست پرسپولیس برای تعویق بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و سوم لیگ برتر به سبب برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت:در کشور ما زمان مسابقات تغییر می کند و این اصلا خوب نیست و اگر برنامه ها طبق همان برنامه ریزی اولیه باشد، بهتر است.تغییرات سبب افت تیم ها شده و بدنسازی بازیکنان را خراب می کند.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان ادامه داد: متاسفانه برخورد نکردن با باشگاههای بدهکار در ابتدای فصل موجب می شود روز به روز به مشکلات و بدهکاری این باشگاهها افزوده شود وبا این شرایط آینده خوبی برای فوتبال ایران پیش بینی نمی شود و اعتقاد دارم تعداد تیم ها کم اما لیگ کیفیت داشته باشد و باشگاه ها به تعهدات خود عمل کنند که با این شرایط می توان موفق تر بود.

سرمربی تیم نفت مسج سلیمان بودجه این تیم برای لیگ برتر را در فصل جاری 10 میلیارد تومان ذکر کرد و بیان داشت: ضعیف ترین بودجه بین تیم های حاضر درلیگ برتر مربوط به نفت مسجد سلیمان است اما با این حال مسوولان باشگاه نتوانستند این بودجه را نیز تامین کنند و در نهایت در جلسه ای که با مسئولان شورای عالی ورزش و وزارت نفت برگزار شد قرار شد 5 میلیارد تومان از طریق وزارت نفت به باشگاه پرداخت شود.

مکوندی خاطرنشان کرد: اگر 5 میلیارد تومان پرداخت می شد امروز بسیاری از مشکلات نفت مسجد سلیمان حل شده بود اما متاسفانه این مبلغ پرداخت نشد و هم اکنون به دنبال پیدا کردن یک راهکار قانونی برای انتقال این پول از وزارت نفت به باشگاه هستند.

کد خبر : ۲۵۷۸۸۲