خبرگزاری کار ایران

پیشکسوتان شناسنامه فوتبال‌اند؛

اسدی: باید احترام قهرمانان ملی را حفظ کنیم/شعاری عمل‌کردن هویت‌ ما را از بین می‌برد

دبیرکل فدراسیون با حضور در نشست نمایندگان تیم‌های منتخب لیگ برتر پیشکسوتان گفت: با کمک به همدیگر می‌توانیم باورهای خود را به عمل برسانیم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علیرضا اسدی گفت: بسیار خوشحال هستم که امروز در جمع شما عزیزان هستم. اولین موردی که باید اشاره کنم این است که جایگاه پیشکسوتان باید حفظ شود. شناسنامه فوتبال ما پیشکسوتان هستند. پیشکسوتانی مثل پرویز دهداری در فوتبال ایران بودند که در اخلاق نمونه بودند. به نظرم باید این موقعیت‌ها را غنیمت بشماریم و اگر این نعمت‌ها را از دست بدهیم و به صورت شعاری عمل کنیم تمام هویت‌مان را از دست می دهیم.
 
دبیرکل فدراسیون در ادامه بیان کرد: مهمترین ابزار مدیریت در یک ساختار معلمان هستند، چراکه نیروی انسانی را تربیت می‌کنند. اولین درس دین ما احترام به بزرگترهاست. ما باید احترام قهرمانان ملی را حفظ کنیم. معتقدم زمانی می‌توانیم در این موضوع موفق باشیم که حرف‌ها را با عمل‌ها یکی کنیم و بدون شک خلاهایی در این کمیته وجود دارد که آنها را می‌پذیریم و باید به همه آنها رسیدگی کنیم.
 
اسدی در پایان گفت: در کنار همدیگر می‌توانیم یک مجموعه مسنجم قوی و قدرتمند در حوزه فوتبال داشته باشیم. قهرمانان‌ملی برای جامعه ارزشمند هستند و باید از آنها مراقبت شود تا زمانی وحدت نباشد ساختاری نمی‌تواند شکل بگیرد.
 
کد خبر : ۲۵۷۷۱۶