خبرگزاری کار ایران

دنبال درآمد پایدار هستیم؛

پولادگر: تکواندو سال حساسی در پیش دارد/سال پیش از المپیک همیشه سخت است

رئیس فدراسیون تکواندو سال 94 را سالی بسیار سخت و حساس برای تکواندو کشور دانست.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد پولادگر در حاشیه برگزاری مجمع انتخاب هیئت تکواندوی خراسان‌رضوی گفت: همیشه سال قبل از المپیک برای رشته‌های پر مدال سال سختی است. سال آینده مسابقات متعددی را برای کسب سهمیه المپیک پیش‌رو داریم و امیدواریم در این راه موفق عمل کنیم.

وی با اشاره به توجه ویژه فدراسیون به رده‌های سنی پایه، افزود: امسال لیگ رده‌سنی خردسالان(9 تا 12 سال) در کشور راه‌اندازی شد تا پشتوانه خوبی برای سال‌های آتی تکواندو  ایجاد شود.

رئیس فدراسیون تکواندو قهرمانی تیم تکواندوی نوجوانان دختر و پسر در سال 93 و میزبانی ایران در این مسابقات از بین 63 کشور شرکت‌کننده را نشان‌دهنده تقویت رده‌های پایه در کشور عنوان کرد.

پولادگر در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد درآمد پایدار براساس شناسایی فرصت‌ها را از جمله برنامه‌های هدفمند در دست اجرای این فدراسیون اعلام کرد.

وی افزود: فدراسیون طی چند سال اخیر تلاش کرده تا درآمد پایدار ایجاد کند که تا حدودی در این زمینه موفق بوده و این استراتژی را تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل دنبال خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه ایجاد درآمد پایدار با راه‌اندازی بانک‌اطلاعاتی و سازماندهی آزمون‌ها و دوره‌ها در فدراسیون تا حدودی میسر شده، خاطرنشان کرد: در صورت اجرایی‌شدن این استراتژی در هیئت‌های استانی می‌توان اسپانسرها را جذب و به رشد ورزش کمک شایانی کرد.

پولادگر با اشاره به ضرورت استفاده از هوگوی الکترونیکی در رقابت‌های ملی خاطرنشان کرد: این هوگوها در اختیار هیچ استانی قرار ندارد و با برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاشیم هوگوهای الکترونیکی را تا نیمه اول سال 94 در ایران تولید کنیم.

وی گفت: در حال حاضر بسیاری از تجهیزات تکواندو در داخل کشور تولید می‌شود که صرفه‌اقتصادی زیادی را نیز به همراه دارد.

کد خبر : ۲۵۷۶۴۸