خبرگزاری کار ایران

شکست بنیادکار به خاطر دعای مردم بود؛

نژادفلاح: قصد تغییر کادر فنی را نداشتم/ هنوز مشکلات مالی پابرجاست/مخالف پرداخت های قطره چکانی هستم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تلاش‌های کادرفنی و بازیکنان عامل پیروزی این تیم برابر بنیادکار بود، گفت: از همان ابتدا هم به حمید درخشان اعتماد داشتم و هدفم تغییر در کادرفنی نبود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تلاش‌های کادرفنی و بازیکنان عامل پیروزی این تیم برابر بنیادکار بود، گفت: از همان ابتدا هم به حمید درخشان اعتماد داشتم و هدفم تغییر در کادرفنی نبود.

به گزارش ایلنا، محمدحسین نژادفلاح که پس از بازگشت از ازبکستان در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب گفت: این پیروزی واقعا دعای مردم بود که خدا هم آن را استجابت کرد. این پیروزی را مدیون دعای مردم و هواداران هستیم. مهمترین عاملی که باعث موفقیت و پیروزی‌های اخیر در پرسپولیس شد، زحماتی بود که کادر فنی و بازیکنان کشیده بودند.

وی ادامه داد: یکسری مشکلات هم در تیم سنگینی می‌کرد که اکثر آنها مشکلات روحی و روانی بود و حرف بازیکنان شنیده نمی‌شد. این مساله باعث ایجاد تزلزل در باشگاه پرسپولیس شده بود که پرسپولیس در این شرایط نیازمند یک ثبات و آرامش بود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: من تمام تلاشم را کردم تا این ثبات، آرامش و امید را به پرسپولیس بازگردانم که خوشبختانه این امر حاصل شد و هم هوادار، کادرفنی و بازیکنان از وضعیت فعلی تیم راضی هستند و ما امیدواریم که این روند هم در بازی‌های لیگ و هم در بازی‌های آسیایی استقرار داشته باشد.

وی در مورد عملکرد کادرفنی در بازی با لخویای قطر و بنیادکار ازبکستان، اضافه کرد: از همان ابتدا هم به حمید درخشان اعتماد داشتم و هدفم تغییر در کادرفنی نبود زیرا با چند هفته نتیجه نگرفتن یک تیم، نباید کادر فنی را عوض کرد. مطمئنا کادرفنی برای نتیجه گرفتن، نیاز به زمان و آرامش دارد که خدا را شکر امروز این آرامش در پرسپولیس وجود دارد.

نژادفلاح در خصوص پاداش بازیکنان بعد از پیروزی مقابل بنیادکار، تصریح کرد: پاداش ویژه‌ای نبود، اما پاداشی که قول داده بودیم در صورت پیروزی بپردازیم، داخل اتوبوس پرداخت کردیم. البته به علت اینکه مبلغ این پاداش بسیار کم و ناچیز است، روی‌مان نمی‌شود که آن را اعلام کنیم.

وی در خصوص شکایت شرکت «ماکرون» از باشگاه پرسپولیس در صورتی که این تیم از برند لباس دیگری استفاده کند، خاطرنشان کرد: مقابل بنیادکار از هیچ برندی استفاده نکردیم. لباس تیم در این مسابقه متعلق به هیچ شرکت و کمپانی نبود. ما در واقع لباسی که خریداری کردیم، آرم‌دار نبود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه این لباس‌ها آرم داشت اما چسب روی آن خورده بود، تاکید کرد: به هر حال آرم آن معلوم نبود. وقتی آرمی دیده نمی‌شود، یعنی لباس مال هیچ کمپانی نیست.

وی در خصوص حقوق بازیکنان پرسپولیس، اظهارکرد: هنوز مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس را حل نکرده‌ایم. بازیکنان و کادرفنی به من اعتماد کردند که این موضوع حل می‌شود. معمولا روالی که پیش از حضور من در پرسپولیس وجود داشت و حقوق‌ها به صورت هفتگی پرداخت می‌شد، ما حقوق بازیکنان را واریز کردیم اما هفتگی حکم قطره‌چکان را دارد و قراردادها متناسب با پرداخت‌های هفتگی نیست. حتما ما باید یک فکر اساسی‌تر انجام دهیم تا مشکلات مالی بازیکنان و اعضای تیم را حل کنیم که این کار انجام خواهد شد.

نژادفلاح در خصوص توافق باشگاه پرسپولیس با شرکت بهنام پیشروی کیش، تاکید کرد: توافقات اولیه حاصل شده اما به علت اینکه به ازبکستان سفر کردیم،‌ هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم. من تلاشم را می‌کنم تا طی یکی دو روز آتی این قرارداد را نهایی کنم؛ ولی صحبت‌های‌مان را انجام داده‌ایم و به مراحل نهایی رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: به طور ویژه از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند تا این امید و آرامش به باشگاه پرسپولیس بازگردد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص روند موفقیت پرسپولیس  گفت: در حال حاضر مشکل مالی وجود نداشته و در حال برطرف کردن مشکلات هستیم و اکثر مشکلات هم تا الان مرتفع شده است. عدم ثبات، تعامل و آرامش حلقه گمشده باشگاه پرسپولیس بود که باعث بی‌نظمی در باشگاه شده بود، اما فکر می‌کنم نباید اجازه دهیم حواشی در متن قالب شود و به لطف خدا و حمایت هواداران، رسانه‌ها و تلاش‌های کادر فنی، این روند صعودی ادامه خواهد داشت.

کد خبر : ۲۵۷۵۶۳