خبرگزاری کار ایران

مهاجمان سریع و خطرناکی داریم؛

اسکوچیچ: باید ناکامی سه دیدار گذشته را جبران کنیم/ فینالیست از گروه ماست

سرمربی فولاد خوزستان در آستانه دیدار با لوکوموتیو ازبکستان با اذعان به ناکامی این تیم در کسب پیروزی در سه دیدار گذشته خود، گفت: ما مهاجمانی داریم که می توانند سریع و خطرناک بازی کنند و ناکامی های اخیر را جبران کنیم.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد ناچار است برابر تیم لوکوموتیو دستکم یک تغییر در ترکیب تیم خود ایجاد کند. مهدی بدرلو هافبک این تیم در دیدار مقابل السد قطر که به تساوی بدون گل انجامید، اخراج شد.

تساوی هفته گذشته به این معناست که فولاد در 9 بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا شکست نخورده است. این تیم سال گذشته با وجود داشتن یک باخت در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها حذف شد.

مردان اسکوچیچ در سه مسابقه گذشته خود بردی نداشته اند. آنها در دو بازی گذشته خود در لیگ برتر ایران دو باخت داشتند و هفته گذشته مقابل الهلال مساوی کردند.

سرمربی فولاد درباره دیدار با نماینده ازبکستان گفت: در گروه ما تیم های قدرتمندی حضور دارند و تمام تیم ها شانس برابر دارند. فکر می کنم هر تیمی از این گروه می تواند به فینال تورنمنت صعود کند.

وی گفت: من بازی دور اول لوکوموتیو را تماشا کردم. آنها در شروع بازی تمرکز خود را از دست دادند و گل خوردند، اما فوتبال خوبی ارایه کردند.

سرمربی فولاد ادامه داد: ما در سه بازی گذشته نتوانستیم پیروزی بدست آوریم، اما این اتفاق گاهی رخ می دهد. ضمن اینکه ما مهاجمانی داریم که می توانند سریع و خطرناک بازی کنند و با گلزنی در این دیدار به ناکامی های خود در لیگ برتر و آسیا پایان دهیم.

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و لوکوموتیو در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، روز چهارشنبه در تاشکند برگزار می شود.

کد خبر : ۲۵۷۲۹۸