خبرگزاری کار ایران

حسن‌زاده در کمیته‌‌انضباطی چکار می‌کند؟

فریبا: عدالت در فوتبال‌ایران وجود ندارد/ سر پیکان را بریدند !

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۸۹۲

مدیر فنی تیم فوتبال پیکان معتقد است که در فوتبال ایران به هیچ وجه عدالت وجود ندارد چرا که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون دلیل مربی آنها را از دیدار با فولاد خوزستان محروم کرده است

گفت‌وگوی بهتاش فریبا با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*گویا کمیته‌انضباطی فدراسیون فوتبال ساکت الهامی را یک جلسه محروم کرده؛ در این رابطه چه صحبتی دارید؟

سوال من هم همین است چرا الهامی را یک جلسه محروم کرده‌اند؟ نمی‌دانم حسن‌زاده در کمیته‌انضباطی چه کار می‌‌کند؟ در بازی با استقلال پدر تیم ما را درآوردند و داور هم به خاطر اشتباهاتی که داشت محروم شده است و تمام اتفاقات ‌آن بازی را همه مردم دیدند و می‌دانند چه مسائلی در زمین رخ داد اما نمی‌دانم چرا الهامی را محروم کرده‌اند؟ چه کسی باید به این مسائل رسیدگی کند؟ چرا باید حق تیم پیکان همیشه ضایع شود؟ از حسن‌زاده می‌خواهیم در این رابطه تجدید نظر کند.

*شما به کمیته استیناف اعتراض نکردید؟

این حکم دیروز اعلام شد و ما هم امروز به استیناف اعتراض می‌کنیم. نمی‌دانم استیناف کاری می‌کند یا نه اما به نظر من محرومیت الهامی کاملا بی‌دلیل است و همه دیدند که در زمین و مقابل استقلال سر تیم ما را بریدند و چرا حالا مربی ما را هم یک جلسه محروم می‌کنند.

*شاید چون حریف شما استقلال بوده حمایت بیشتری از آنها شده و تیم شما متضرر شده؟

من بحث استقلال را ندارم، چون در آن بازی‌ همه دیدند 3 امتیاز را از ما گرفتند و به حریف دادند و کاری به آن ندارم اما جالب اینجاست فولادی‌ها دیروز با حسن‌زاده جلسه‌‌ای داشته‌اند و نمی‌دانم آن جلسه در محرومیت  الهامی تاثیرگذار بوده یا نه، چون حریف بعدی ما فولاد است.

*یعنی الهامی اینقدر در تیم شما تاثیرگذار است که فولادی‌ها برای محرومیت او تلاش کنند؟

بله؛ واقعا الهامی در تیم ما تاثیرگذار است. نمی‌دانم جلسه فولادی‌ها با حسن‌زاده در این محرومیت تاثیرگذار بوده یا نه که چنین حکمی را داده‌اند.

* پس معتقدید در فوتبال ما عدالت وجود ندارد؟

نه؛ چه عدالتی؟ اصلا چنین چیزی نیست. یکسری تیم‌ها هستند که از داوری هم ضرر می‌کنند و هم سود می‌برند اما تا حالا ما از داوری سود نبرده‌ایم و همیشه داوری‌ها به ضرر پیکان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز