خبرگزاری کار ایران

با قدرت‌تمام به تهران می‌آییم؛

رضائیان: خط قرمز ما بازی با استقلال است/ناامید بودیم این همه هزینه نمی‌کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۸۷۷

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان مدعی شد در حال حاضر خط قرمز آنها بازی با استقلال است و تلاش می‌کنند قبل از آن 20درصد از قراداد بازیکنان را پرداخت کنند.

گفت‌وگوی مسعود رضائیان با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*گویا به بازیکنان تیم قول داده‌اید تا پایان اسفند 40 درصد از قراردادها را پرداخت کنید. واقعاً این کار عملی خواهد بود؟

نمی‌دانم، اگر عملی بود و انجام شده بود که کار به این حرف و حدیث‌ها نمی‌کشید. ما قدم به قدم جلو می‌روم تا ببینیم چه اتفاق مثبتی برای ما خواهد افتاد. الان خط قرمز ما بازی با استقلال است که بتوانیم قبل از این بازی مهم و حساس 20درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. فقط امیدوارم پولی به باشگاه برسد و بتوانیم بازیکنان را شارژ  مالی کنیم.

*شرکت ملی نفت نمی‌تواند از تیم نفت مسجدسلیمان حمایت کند؟

براساس قانون هیچ نهاد دولتی نمی‌تواند به 16 تیم لیگ‌برتری کمک کند. این مساله قانون شده و از مصوبات مجلس است و نمی‌توانند کمک کنند. به تیم‌های لیگ یکی و رشته‌های دیگر می‌توانند کمک کنند اما برای تیم لیگ برتری فوتبال امکانش نیست.

*مسئولان استانی هم از شما حمایت نمی‌کنند؟

حمایت معنوی می‌کنند اما حمایت‌مالی نمی‌کنند. مسئولان استانی هم دولتی هستند که نمی‌توانند کاری بکنند و فقط بنگاه‌های خصوصی و غیر دولتی می‌توانند اسپانسر ما شوند که تاکنون کمکی نکرده‌اند.

*یعنی قصد دارید این20 درصد را از اسپانسر جذب کنید و به بازیکنان بدهید؟

بله، در این رابطه صحبت‌هایی هم شده و یکی از اسپانسرها کارش را شروع کرده و یک اسپانسر هم قبلاً بوده و فقط یک اسپانسر دیگر می‌خواهیم تا 700 میلیون تومان را جور کنیم. البته این 700 میلیون فقط مربوط به بازیکنان است و 550 میلیون هم مربوط به کادرفنی است.

*بازی با استقلال را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

بازی ما مقابل استقلال بستگی به این دارد که پول بیاید یا نیاید. اگر پول بیاید و بچه‌ها شارژ شوند، با انگیزه خیلی بالاتر به مصاف استقلال می‌روند. ما یک تیم هجومی هستیم و خوب هم بازی می‌کنیم و حریفان کار راحتی مقابل ما ندارند. استقلال هم دنبال قهرمانی است و برای کسب 3 امتیاز از روحیه کافی برخورارند. هر دو تیم برای کسب امتیاز در این بازی باید بجنگند.

*امیدی به کسب 3 امتیاز مقابل استقلال دارید؟

اگر ناامید بودیم این همه هزینه نمی‌کردیم و به تهران نمی‌آمدیم. ما با تمام قدرت می‌آییم تا نتیجه لازم را بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز