خبرگزاری کار ایران

میثاقیان با مس به پله چهارم رسید؛

سیاه‌جامگان برنده فینال گروه ب/ پاس برد و به مدعیان چسبید/ فولاد دست‌نیافتنی شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۸۱۱

تیم‌ فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با برتری مقابل مس رفسنجان به رتبه نخست جدول رده‌بندی گروه الف لیگ یک صعود کرد. درگروه ب هم فولاد اهواز با برتری 2 بریک مقابل فجرسپاسی موقعیت خودرا در صدر جدول تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته شانزدهم لیگ یک فوتبال ایران، بعدازظهر امروز با برگزاری 11 دیدار در گروه‌های الف و ب دنبال شد. در مهم‌ترین دیدار گروه ب سیاه‌جامگان با برتری یک بر صفر برابر مس رفسنجان در مشهد، 31 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به مس، صدر جدول این گروه را از رفسنجانی‌ها گرفت.

در دیگر دیدار‌های گروه ب فولاد یزد در خانه برابر نفت آبادان متوقف شد، پاس همدان با برتری یک بر صفر در تبریز و برابر شهرداری به رتبه سوم صعود کرد. گل‌گهر در سیرجان یک بر صفر به پارسه باخت و  شهرداری بندرعباس با تساوی بدون گل برابر راهین کرمانشاه متوقف شد.

در گروه الف هم فولاد اهواز با برتری 2 بر یک برابر فجرسپاسی شیراز با 32 امتیاز در صدر قرار گرفت. نفت و گاز در گچساران 2 بر یک برابر گیتی‌پسند به برتری رسید. نساجی هم برابر میزبان خود شهرداری اردبیل با تساوی بدون گل متوقف شد تا فاصله‌اش با صدرنشین 6 امتیاز شود. مس در ادامه روند رو به رشد خود در کرمان برابر استقلال اهواز به پیروزی 2 بر یک رسید تا چهارمین برد پیاپی خودرا کسب کند و با 23 امتیاز در رتبه چهارم جدول بایستد.

نیروی زمینی دیگر تیم پیروز دیدارهای گروه الف بود. شاگردان علی روزبهانی در خانه برابر تربیت یزد قعرنشین به برتری 3 بر صفر رسیدند تا یزدی‌ها همچنان کاندیدای اصلی سقوط به لیگ 2 در گروه الف باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز