خبرگزاری کار ایران

انتظار دارم بین ۴ تیم پایانی باشیم؛

سامری: مهرام کم‌نوسان‌ترین تیم ایران است/ پترویچ و کولجویچ به زمان نیاز دارند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۷۹۵

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان معتقد است مهرام کم‌نوسان‌ترین تیم لیگ برتر ایران به حساب می‌آید و بازی با شاگردان شاهین‌طبع برای هرتیمی دشوار است.

هماد سامری درباره بازی تیم‌های مهرام تهران و پالایش نفت آبادان به خبرنگار ایلنا گفت: مهرام تیم با شخصیت و بزرگی است. با نگاهی به آمار دیدارهای این تیم، متوجه می‌شویم مهرام کم‌نوسان‌ترین تیم لیگ حرفه‌ای است و این کار را برای هرتیمی که برابر شاگردان شاهین‌طبع به میدان برود، دشوار می‌‌کند. آن‌ها برای قهرمانی می جنگند و انگیزه بالایی هم دارند.

سامری درباره شکست خانگی پالایش نفت برابر هفت‌الماس قزوین توضیح داد: ما از هفته نخست روند رو به رشدی داشتیم اما هفته قبل  به دلیل اضافه شدن 2 بازیکن خارجی به ما و ناهماهنگی آن‌ها با دیگر بازیکنان، نتوانستیم موفق شویم. به هرحال پترویچ و کولجویچ در پست‌های یک و 4 نیاز به زمان برای هماهنگی با دیگر بازیکنان دارند.

وی اضافه کرد: مقابل هفت‌الماس بدشانس هم بودیم. آمار بازی نشان می‌دهد پرتاب‌های متعددی روانه سبد این تیم کردیم اما اغلب آن‌ها به بار ننشست تا با اختلاف 3 امتیاز مغلوب حریف شویم. به هرحال با همه قدرت به مصاف مهرام می‌آییم.

سرمربی پالایش نفت در پاسخ به این پرسش که مسئولان باشگاه چه توقعی از شما دارد و هدف‌گذاری‌‌شان چیست؟ اظهار کرد: اینجا باید 2 موضوع را مدنظر داشت. نخست هدف‌گذاری باشگاه است. مسئولان نفت توقعشان حضور ما بین 8 تیم برتر است که می‌توان آن‌را متصور دانست. موضوع  بعدی انتظاری است که ما از خودمان داریم که حضور بین 4 تیم پایانی است. ما در لیگ ملی هم استحقاق حضور در نیمه نهایی را داشتیم. در مجموع امیدوارم بازی فردا، دیدنی و پرهیجان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز